Különös Közzétételi Lista 2024-2025

A különös közzétételi lista nem akadálymentes PDF formátumban itt olvasható: Intézményi munkaterv (PDF)

Martfűi József Attila Általános Iskola

2024/2025.

Om:201511

Ikt. szám: klik201511001/03078-1/2024

1. A felvételi lehetőségek

Az intézmény az alábbiak szerint határozza meg a felvételi lehetőségeket:

A törvényben előírt életkor

– óvodai szakvélemény

– születési anyakönyvi kivonat

– lakcímkártya

– TAJ kártya

– szülő személyi igazolvány

– Pedagógiai Szakszolgálat szakvéleménye (ha van)

2. A beiratkozásra meghatározott idő és a fenntartó által engedélyezett osztályok száma

A beiratkozás időpontja: 2025. április 10-11.

A felvételi időszakot a központilag meghatározottak alapján hirdetjük ki és bonyolítjuk le.

Iskolánk a beiskolázási körzetéből minden jelentkező tanköteles korú tanulót felvesz.

A fenntartó által engedélyezett osztály
sorszáma típusa/neve létszáma
  Adat: 2025 áprilisában kerül feltöltésre  
     

3. Az intézmény az alábbiak szerint határozza meg a térítési díjának, a tandíjának és egyéb díjak mértékét nevelési évenként egy főre

 

A díj
megnevezése (jogcíme) mértéke 1 főre megállapított díj mértéke a

nevelési évre

Napközi teljes értékű 883,- Ft
Napközi liszt érzékeny 1499,- Ft
Napközi tejérzékeny 1143, Ft
Napközi tojás érzékeny 813, Ft
Napközi cukorbeteg 883, Ft
Napközi (tartós beteg, SNI, nagycsaládos) 50% 442,- Ft
Napközi – rendszeres gyermekvédelmi

és nevelésbe vett

0% 0,- Ft
Menza teljes értékű 616,- Ft
Menza (tartós beteg, SNI, nagycsaládos) 50% 308,- Ft
Menza – tej érzékeny teljes értékű 826,- Ft
Menza – tojás érzékeny teljes értékű 578,- Ft
Menza – liszt érzékeny teljes értékű 908,- Ft
Menza – rendszeres gyermekvédelmi és nevelésbe vett 0% 0,- Ft

A személyi térítési díjat az önkormányzat az igénybe vett étkezések számának, valamint a kedvezményeknek a figyelembevételével állapítja meg.

Gyermekétkeztetés esetén:

a) rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő 1-8. évfolyamon nappali rendszerű iskolai oktatásban részt vevő gyermek után az intézményi térítési díj 100%-át,

b) három-vagy többgyermekes családoknál gyermekenként az intézményi térítési díj 50%-át,

c) tartósan beteg vagy fogyatékos gyermek, tanuló után az intézményi térítési díj 50%-át, kedvezményként kell biztosítani, továbbiakban együtt: normatív kedvezmény.

A normatív kedvezmény csak egy jogcímen vehető igénybe.

4. A fenntartó nevelési-oktatási intézmény munkájával összefüggő értékelések

Az értékelés
ideje nyilvános megállapítása
Évente Teljesítményértékelési rendszer: Önértékelés, tanulói értékelés, óralátogatási értékelés, intézményi önértékelés:

5. A köznevelési alapfeladattal kapcsolatos vizsgálatok, ellenőrzések

A vizsgálat, ellenőrzés
ideje az ellenőrzések megnevezése nyilvános megállapítása
Igényeknek megfelelően A partnerek elégedettségi mutatója nem kötelező jelleggel.  
2017-2018-as tanév Intézményvezetői önellenőrzés Mind a szülők, mind a pedagógusok elégedettek a kapcsolattartás formáival, a gyermekkel kapcsolatos visszajelzésekkel. A szülők kiemelték még a környezettudatos nevelést é a tanulók tájékoztatását a követelményekről.

Fejlődni az érdeklődést felkeltő módszerek terén, a közösen elfogadott értékelési követelmények betartásánál, a továbbképzésen való részvétel és a tudásmegosztás kapcsán szükséges.

2019.02.21. Intézmény vezetői tanfelügyelet A tanfelügyelet eredményei nemcsak alátámasztották, megerősítették a belső önértékelésünk reális voltát, hanem értékelték az önértékelés során feltárt fejleszthető területeken bekövetkezett pozitív irányú változást. Ennek köszönhetően mindössze két területen javasolt fejlesztés. Az intézményvezető elkészítette a fejlesztési tervét, melynek megvalósítása az elkövetkező 2 év feladata.

Fejleszthető területek:

  • A PDCA ciklusban a visszacsatolás erősítése kívánatos.

Az egyéni tanulási utakat támogató differenciálás, adaptivitás erősítése. A kooperatív technikák használatának előtérbe helyezése, és a mérési eredményekre konkrét fejlesztések meghatározása, ezek teljesülésének vizsgálata. Egyénre szabott fejlesztési tervek készítése, melyek alapján nőhet a tanulói motiváció, majd az eredményesség.

  • A kommunikációs stratégiák, – technikák eszköztárának növelése. Hatékonyabb kommunikáció, pontosabb, célzottabb információ-áramoltatás.
2019.04.25. Intézményi tanfelügyelet Az intézményi tanfelügyelet eredményei igazolták, hogy reális volt az önértékelésünk.

A fejleszthető területekre intézkedési terv készült, melyet a tantestület elfogadott és a fenntartó jóváhagyott.

Fejleszthető területek:

  • A tanulókkal meg kell ismertetni azokat az erkölcsi normákat, amelyekkel képessé válnak arra, hogy tudatosan alakítsák életüket.
  • A kompetenciamérés eredményeinek megerősítése, szinten tartása.
  • Az információáramlás hatékonyabbá tétele.
  • A mindennapos testnevelés infrastrukturális feltételeinek, rendszerének javítása.
  • A pedagógusok a tanulók érdeklődését felkeltő tanítási módszereket ismerjenek meg és alkalmazzanak.
2024.04.10. Intézményi tanfelügyelet Az intézményi tanfelügyelet eredményei igazolták, hogy reális volt az önértékelésünk.

A fejleszthető területekre intézkedési terv készült, melyet a tantestület elfogadott és a fenntartó jóváhagyott.

Fejleszthető területek:

  • A tanulókkal meg kell ismertetni azokat az erkölcsi normákat, amelyekkel képessé válnak arra, hogy tudatosan alakítsák életüket.
  • A kompetenciamérés eredményeinek megerősítése, szinten tartása.
  • A munkaközösségek közötti együttműködés hatékonyabbá tétele.
  • A meglévő külső kapcsolatok megtartása, folyamatos fejlesztése.
  • szakmai, módszertani eszköztár folyamatos bővítése.

6. Az Állami Számvevőszék ellenőrzése: nem történt ellenőrzés

7. Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok:

Legutóbbi ellenőrzés, vizsgálat: Oktatási Hivatal, statisztikai adatok, lemorzsolódással veszélyeztetett tanulókkal kapcsolatos adatszolgáltatás.

Az ellenőrzés, vizsgálat
ideje nyilvános megállapítása
2017.12.13. Az előzetesen feltárt hibajegyeket kijavítottuk, így a helyszíni ellenőrzéskor már további hiba nem merült fel.

Legutóbbi ellenőrzés, vizsgálat: Szolnoki Tankerületi Központ, túlórák, helyettesítések nyilvántartásának, elszámolásának kifizetésének ellenőrzése a 2017/2018-as tanévre vonatkozóan

Legutóbbi ellenőrzés, vizsgálat: Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal Hatósági Főosztály hatósági és Oktatási osztály ellenőrzése a tanulói balesetvédelemre vonatkozó szabályok betartása 2020. október 19-én.

Legutóbbi ellenőrzés, vizsgálat: a Szolnoki Tankerületi Központ belső ellenőrzése az intézmény weboldalának üzemeltetésére vonatkozóan a 2021. évben.

8. Az intézmény nyitvatartása és az éves munkaterv alapján a tanévben tervezett jelentősebb rendezvények, események

Az intézmény a nyitva tartását az alábbi rend szerint határozza meg:

Hétfő 06:00-tól 20:00-ig

Kedd 06:00-tól 20:00-ig

Szerda 06:00-tól 20:00-ig

Csütörtök 06:00-tól 20:00-ig

Péntek: 06:00-tól 20:00-ig

Szombat – –

Vasárnap – –

Őszi szünet

2024. október 25. (péntek)-2024. november 4. (hétfő)

Téli szünet:

2024. december 20. (péntek)-2025. január 6. (hétfő)

Tavaszi szünet:

2025. április16. (szerda)-2025. április 25. (péntek)

Munkaszüneti napok a szorgalmi időszak nem tanítási szünetre és pihenőnapra eső időszakában:

2024. október 23. (szerda)

2025. május 1. (csütörtök)

2025. június 9. pünkösd (hétfő)

Munkanapáthelyezés

2024. december 7. (szombat) munkanap / december 24./

2024. december 14.(szombat) munkanap /december 27./

2025.május 17. (szombat) munkanap / május 2./

Tanítás nélküli munkanap:

Pályaorientációs nap-2024. november15.

Féléves nevelési értekezlet-2025. január 31.

Diákönkormányzati nap-2025. június 18.

Nevelési értekezlet-2025. augusztus 23.

Tanítási időszak:

2024. szeptember 2. (hétfő) 8.00 óra – Első tanítási nap

2025. június 20. (péntek) – Utolsó tanítási nap

SZMK ülések

2024.szeptember 2.

2025. január 30.

Fogadó órák: előre egyeztetett időpontban

2024. november 19. (kedd)

2025. április 15. (kedd)

A tanévben tervezett jelentősebb rendezvények:

2024.szeptember 2. (hétfő) – Tanévnyitó ünnepség

2024.szeptember 17-október 9. – Pályaorientációs mérések

2024. szeptember 27. (péntek) – Magyar Diáksport Napja

2024. október 4.(péntek) 10,00 óra – Aradi vértanúk napja

2024. október 11-december 6. – DIFER mérés

2024. október 22. (kedd) 17,00 óra – 1956-os forradalom és szabadságharc emléknapja

2024. október 25. Hallowe’en- Márton napi vígasságok. –

2024. november 13. (szerda) – A Magyar Nyelv Napja

2024. december 13-14 – Mesejáték

2025. január 20. (hétfő) – A Magyar Kultúra Napja

2025. január 9-május 9. – NETFIT mérés

2025. február 14. (péntek) Farsang – Témanap

2025. február – 4. osztályos tankerületi mérés

2025. február 25. (kedd) – A kommunista és egyéb diktatúrák áldozatainak emléknapja

2025. március 3.-7. PÉNZ7

2025. március 24-május 30. – Országos mérés 4.-8. évfolyamon

2025. március 14. (péntek) 10,00 óra – Nemzeti ünnep

2025. március 18. (péntek) – Nyílt iskolalátogatási nap

2025. március 26. (szerda) – Iskolanyitogató

2025 április 7-11. a Föld Napja, Fenntarthatósági témahét

2025. április 11. (péntek) 10,00 óra – a Költészet napja

2025. április 12. (szombat) Sámli Bál (Boldog Gyermekekért Alapítvány)

2025. április 16. (szerda) A holokauszt áldozatai emléknapja

2025 május 7-9.– Határtalanul! kirándulás Erdélybe

2025.május 20. (kedd) – Szilver vizsgabál

2025. június 4. (szerda) 10,00 óra– Nemzeti Összetartozás Napja

2025. június 21. (szombat) – Ballagás 10 óra, tanévzáró ünnepség 17 óra

9. A pedagógiai-szakmai ellenőrzések megállapításai – a személyes adatok védelmére vonatkozó szabályok betartásával

A pedagógiai-szakmai ellenőrzések megállapításai:

A pedagógusok teljesítményértékelése az alábbi legfontosabb területeket érintette:

  • a szakmai, pedagógiai (tanórai és azon kívüli oktató-nevelőmunka) és adminisztratív tevékenység,
  • munkafegyelemmel, a szabályok betartásával kapcsolatos feladatok ellátása,
  • az intézmény iránti elkötelezettség, a szervezeti célok megvalósításában való innovatív, aktív közreműködés,
  • a pedagógus mesterséggel összefüggő személyes tulajdonságok,
  • egyéb, előre nem látható megbízatások, feladatok (pályázatírás, projektmunka stb.)

Az értékelés formái

  • óralátogatások
  • önértékelés
  • értékelő beszélgetés
  • tárgyi dokumentumok (füzetek, munkafüzetek, dolgozatok) áttekintése
  • tanórán kívüli tevékenységek megfigyelése

Az értékeléshez szükséges információk gyűjtése

  • A tanórai oktató-nevelő munka ellátásával összefüggően az óralátogatások, az óraelemzések szempontjai adtak információt (Óra megfigyelési lap).
  • Az adminisztratív munkához a tanügyi és munkaügyi dokumentumok vezetésének szempontjai, azok ellenőrzési jegyzőkönyve volt az információs forrás.
  • A pedagógiai tervezőmunka dokumentumai, tanmenetek, szakköri naplók, fejlesztési tervek
  • A képzéseken, továbbképzéseken való részvétel adatainak gyűjtése a tanév vonatkozásában

A teljesítményértékelésnél az alábbi skálát alkalmaztuk:

  • 80%-100%-ig: kiválóan alkalmas
  • 60%-79%-ig: alkalmas
  • 30%-59%-ig: kevéssé alkalmas
  • 30% alatt: alkalmatlan

A vizsgált pedagógusok közül mindenki a kiválóan alkalmas minősítést szerezte meg.

10. A szervezeti és működési szabályzat, a házirend és a pedagógiai program

A szervezeti és működési szabályzat, a házirend és a pedagógiai program a közzétételi lista mellékleteként csatolásra került.

11. A betöltött munkakörök alapján a pedagógusok iskolai végzettsége és szakképzettsége

Ssz. Oktatási azonosító Munkakör megnevezése Végzettsége Szakképzettsége
1. 72270160776 gyógypedagógus főiskola pedagógia szakos nevelő, gyógypedagógus, tanulásban akadályozottak pedagógiája szakos tanár
2. 73413407095 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító matematika műveltség területtel
3. 74519294734 tanár tanárképző főiskola/egyetem tanár, okleveles biológia tanár, történelem, biológia szakos tanár
4. 73462231923 tanár tanárképző főiskola matematika szakos tanár, angol nyelv és irodalom szakos tanár
5. 77156882034 általános iskolai tanár egyetem okleveles képzőművész-tanár
6. 78827325483 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító természetismeret műveltségi terület
7. 73293413621 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító, fejlesztőpedagógus
8. 75636005446 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító
9. 79774313379 tanár tanárképző főiskola/egyetem magyar nyelv és irodalom szakos tanár, történelem szakos tanár
10. 75847016908 gyógypedagógus főiskola gyógypedagógus, logopédia szakos tanár
11. 73177697943 tanár tanárképző főiskola orosz szakos tanár, német szakos nyelvtanár, könyvtáros, közoktatás vezető
12. 73142415854 tanító – tanár tanítóképző/tanárképző főiskola általános iskolai tanító informatika műveltségi területen, általános iskolai tanító testnevelés szakkollégiumi képzéssel, földrajz szakos tanár
13. 71391625258 általános iskolai tanár tanárképző főiskola/egyetem általános iskolai tanító magyar nyelv és irodalom műveltségi területen; magyar nyelv és irodalom szakos tanár; okleveles magyartanár
14. 78876252021 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító, német nyelvből alapvizsga nyelv-és beszédfejlesztő pedagógus
15. 72460509383 tanár tanárképző főiskola történelem szakos tanár,magyar nyelv és irodalom szakos tanár, művelődésszervező
16. 73417312623 tanító, tanár tanítóképző/tanárképző főiskola általános iskolai tanító német nyelvi szakkollégiumi képzéssel, testnevelés szakos általános iskolai tanár, német nyelvtanár
17. 75467981545 középiskolai tanár tanárképző főiskola/egyetem okleveles általános iskolai tanár, okleveles testnevelés tanár
18. 76359597646 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító
19. 74616790722 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító
20. 72927648154 tanító, tanár tanítóképző/tanárképző főiskola/ egyetem általános iskolai tanító, németnyelv és irodalom szakos tanár, okleveles tehetségfejlesztés szakterületen
21. 76570726852 gyógypedagógus főiskola gyógypedagógus, tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirányon; gyógypedagógus logopédia szakirányon
22. 72421016863 tanító, tanár tanítóképző főiskola/egyetem általános iskolai tanító testnevelés és sport műveltségi területen, okleveles általános iskolai testnevelő tanár
23. 78868330141 tanár tanárképző főiskola történelem szakos tanár, magyar nyelv és irodalom szakos tanár, művelődésszervező
24. 71707213911 iskolapszichológus egyetem okleveles egészségpszichológus
25. 73212561003 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai idegennyelv angol nyelvű oktatására képesített tanító
26. 71392933288 tanár tanárképző főiskola/egyetem történelem szakos általános iskolai tanár, művelődésszervező, okleveles angoltanár
27. 73464079522 tanár egyetem okleveles vegyészmérnök
28. 74859086529 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító vizuális műveltségi területtel
29. 71684366889 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító angol műveltségi területen
30. 71490503520 tanító tanítóképző főiskola sajátos nevelési és oktatási igényű tanulókkal való foglalkozások pedagógusa, általános iskolai tanító természetismeret műveltségi területen
31. 73541161329 tanár egyetem matematika-testnevelés szakos általános iskolai tanár, számítástechnika tanár, informatikus, rendszer informatikus
32. 738702505419 általános iskolai tanár tanárképző főiskola magyar-orosz szakos általános iskolai tanár, német nyelv szak
33. 78556969291 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító könyvtár szakkollégiumi képzéssel, minőségbiztosítási szakértő
34. 72006829091 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító testnevelés szakkollégiumi képzéssel
35. 7812295934 tanár, gyógytestnevelő tanár főiskola/egyetem testnevelő tanár – gyógytestnevelő tanár; okleveles gyógytestnevelő tanár
36. 75965167171 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító könyvtár szakkollégiumi képzéssel
37. 77456503435 tanító, gyógypedagógus tanítóképző/tanárképző főiskola gyógypedagógus, logopédia szakos tanár, pszichopedagógia szakos gyógypedagógiai tanár, általános iskolai tanító
38. 74245056067 tanár főiskola matematika szakos tanár, földrajz szakos tanár
39. 72332897889 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító magyar nyelv és irodalom, matematika műveltségi terület

A kékkel írt dolgozói adatok a megbízási szerződéssel dolgozó kollegákat jelzi.

12. A betöltött munkakörök alapján a nevelő és oktató munkát segítők száma, iskolai végzettsége és szakképzettsége

A nevelő és oktató munkát segítők száma: 8 fő.

Ssz. Oktatási azonosító Munkakör megnevezése Végzettsége Szakképzettsége
1. 76909341334 iskolatitkár felsőfokú OKJ Nonprofit ügyintéző, (ECDL), iskolatitkár, pénzügyi tanácsadó
2.. 73128415854 pedagógiai asszisztens értettségi, felsőfokú OKJ titkár
3. 71616197832 pedagógiai asszisztens Felsőfokú OKJ Pedagógiai- és családsegítő munkatárs
4. 73827784404 pedagógiai asszisztens Felsőfokú OKJ Pedagógiai- és családsegítő munkatárs, Gyógypedagógiai segítő munkatárs
5. 74238253360 pedagógiai asszisztens Felsőfokú OKJ Bérügyintéző, Társadalombiztosítási ügyintéző
6. 78231925092 pedagógiai asszisztens főiskola közgazdász kereskedelem és marketing alapképzési szakon
7. 73541161329 rendszergazda egyetem számítástechnika tanár, informatikus, rendszer informatikus
8. 75938379040 pedagógiai asszisztens főiskola, felsőfokú OKJ Közgazdász, Nemzetközi Gazdálkodás szak, Logisztika szakirány, Mérlegképes Könyvelő

13. Az országos mérés-értékelés eredményei, évenként feltüntetve

                                 
  Szövegértés Matematika Természettudomány Idegen nyelvi
  6. évfolyam 8. évfolyam 6. évfolyam 8. évfolyam 6. évfolyam 8. évfolyam 6. évfolyam 8. évfolyam
  iskola országos iskola országos iskola országos iskola országos iskola országos iskola országos iskola

A / N

%

országos

A / N

%

iskola

A / N

%

országos

A / N

%

2009. 1525   1561   1487   1574                  
2010. 1491 1483 1565 1583 1497 1498 1577 1622                
2011. 1431 1465 1603 1577 1448 1486 1583 1601                
2012. 1453 1472 1589 1567 1504 1489 1641 1612                
2013. 1574 1497 1616 1555 1543 1489 1691 1620                
2014. 1583 1481 1595 1557 1548 1491 1620 1617                
2015. 1611 1488 1639 1567 1609 1497 1741 1618         2158 2645 2212 2263
2016. 1522 1494 1605 1568 1469 1486 1609 1597         2162 2636 2238 2270
2017. 1461 1497 1626 1612 1479 1503 1592 1571         66,05 / 62,05 77,85 / 88,36 65,2 / 62,06 81,8 /

86

2018. 1508 1492 1617 1602 1506 1499 1635 1614         76,3 / 41,5 64,9/75,5 62 / 55 60,6/59,3
2019. 1524 1499 1572 1608 1505 1495 1638 1624         80,89 / 72,55 89,9 / 63,9 68,44 /.59,52 74,4 / 54,4
2021 1461 1478 1575 1590 1436 1468 1570 1609         80,11 /

60,74

74,3 /58,3- 70,68 – 55,63 70,6 – 51,5
2022 1461 1458 1582 1535 1428 1450 1609 1602 1524 1500 1561 1587 1484/1507 1500 1658/1494 1618/1587
2023 1472 1472 1544 1513 1519 1475 1658 1586 1495 1472 1601 1569 1498/1447 1474/1471 1635/1536 1591/1562
                                 

14. A tanulók le- és kimaradásával, évfolyamismétlésével kapcsolatos adatok

14.1. Kimaradási mutatók:

Megnevezés   Az intézmény kimaradási mutatói
2008-2009év 2009-2010év 2010-2011 év 2011-2012év 2012-2013 év 2013-2014 év 2014-2015év 2015-2016 év 2016-2017 év 2017-2018 év 20182019év 2019-2020 év 2020-2021 év 2021-2022 év 2022-2023 év 2023-2024 év
7. évfolyam adatai:
– 7. évfolyamból kimaradó tanulók száma
– 7. évfolyamból kimaradó tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva)
8. évfolyam adatai: 1
– 8. évfolyamból kimaradó tanulók száma 1
– 8. évfolyamból kimaradó tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) 0,023
Az intézmény adatai: 1
– az intézményből kimaradó tanulók száma 1
– az intézményből kimaradó tanulók % (az intézményben tanulókhoz viszonyítva) 0,24

14.2. Lemaradási mutatók:

Megnevezés Az intézmény lemaradási mutatói
2008-2009 2009-2010 2010-2011 2011-2012 2012-2013 2013-2014 2014-2015 2015-2016 2016-2017 2017-2018 2018-2019 2019-2020 2020-2021 2021-2022 2022-2023 2023-2024
1. évfolyamból lemaradó tanulók száma 1 1 3
– 1. évfolyamból lemaradó tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) 2 % 2% 5,4%
2. évfolyamból lemaradó tanulók száma 1
– 2. évfolyamból lemaradó tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) 1,9%
3. évfolyamból lemaradó tanulók száma
– 3. évfolyamból lemaradó tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva)
4. évfolyamból lemaradó tanulók száma
– 4. évfolyamból lemaradó tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva)
5. évfolyamból lemaradó tanulók száma
– 5. évfolyamból lemaradó tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva)
6. évfolyamból lemaradótanulók száma
– 6. évfolyamból lemaradó tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva)
7. évfolyamból lemaradó tanulók száma 1
– 7. évfolyamból lemaradó tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) 0,01%
Megnevezés Az intézmény lemaradási mutatói
2008-2009 2009-2010 2010-2011 2011-2012 2012-2013 2013-2014 2014-2015 2015-2016 2016-2017 2017-2018 2018-2019 2019-2020 2020-2021 2021-2022 2022-2023 2023-2024
8. évfolyamból lemaradó

tanulók száma

1
– 8. évfolyamból lemaradó

tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva)

2,32
az intézményben adott tanévben lemaradó tanulók száma 1 1 1
– az intézményben az adott tanévben lemaradó tanulók % (az intézményben tanulókhoz viszonyítva) 0,21% 0,21% 0,24%

15. A tanórán kívüli egyéb foglalkozások

A szakköri foglalkozásokkal kapcsolatos szabályozást az iskola házirendje: „A tanuló jogai” és a „Tanuló kötelezettségei” pontjai tartalmazzák:

„A tanuló joga, hogy választhasson –érdeklődésének megfelelően –a választható tantárgyak, szakkörök, foglalkozások közül;

Igénybe vegye az iskola nyújtotta tanulmányi és egyéb kedvezményeket (korrepetálás, tanfolyam, sportkör, könyvtár, kedvezményes étkezés, sportpálya, számítástechnikai terem használat)”

Gyógytestnevelés

Matematika és magyar korrepetálás, tehetséggondozás

Matematika és magyar felvételi előkészítő

Fejlesztő foglalkozások

Logopédiai foglalkozások

Szociális segítő igénybevétele

Testmozgás.

A testnevelés órák száma 1.-8. évfolyamon heti 5 mindennapos testnevelés keretein belül zajlik, amelyből heti 2 óra testnevelés alprogramként valósul meg. Emellett a napközis tevékenység idején minden nap beiktatunk egy óra mozgást is. Hetente 1-2 óra táncfoglalkozást biztosít a Szilver Alapfokú Művészeti Iskola az 1-4. osztályos és 8. osztályos tanulóinknak.

Szakköreink:

Foglalkozás neve Igénybevétel Egyéb igénybevételi
feltétel leírása
Ingyenes Térítéses
Magyar felvételi előkészítő x    
Matematika felvételi előkészítő x    
Énekkar x    

16.Házi feladat szabályai, iskolai dolgozatok szabályai:

Az otthoni házi (napközis és tanulószobai) feladatok adásával célunk, hogy a tanulók képességeihez mérten önállóan tudják alkalmazni a tanórán elsajátított eljárásokat, megoldási technikákat, a tanult ismereteket önállóan rögzítsék, a rendszeres tanulásra neveljük őket.

▢ A házi feladat kijelölésekor a következő alapelveket vesszük figyelembe:

A hazai tudományos pedagógiai szemlélet egyre inkább hangsúlyozza a gyermekek terheinek csökkentését. Elvárja az intézmények önkorlátozó, a gyermekek egészséges fejlődését szolgáló gyakorlat kialakítását.

A házi feladat kijelölésekor figyelembe vesszük a tanulók életkori sajátosságait, a képességek szerinti differenciált feladat kiadásának lehetőségét.

A tanulási hét alatt figyelembe vesszük az egyenletes terhelést. A napközis és tanulószobás rendszerben a pedagógus által munkaidő alatt ellenőrizhető írásbeli házi feladat-mennyiséget jelölünk ki.

▢ A közoktatási törvényből adódó korlátokat az iskola minden pedagógusa betartja, tiszteletben tartja a tanulók pihenéshez, szabadidőhöz való jogát.

 

16.1. Házi feladat szabályai

A tanulók köznevelési törvényből, és az intézmény házirendjéből is fakadó kötelessége a tanulás. A tananyag tanórai feldolgozása mellett a tanulók számára fontos az otthoni tanulás, gyakorlás, felkészülés. A pedagógusok a tanulók tananyag elsajátításának érdekében szóbeli és meghatározott tantárgyakból írásbeli házi feladatot adhatnak 5-8. évfolyamon.

Írásbeli házi feladatot alapkészségek gyakorlása céljából matematika, magyar nyelv és idegen-nyelv tantárgyakból adunk a tanulóknak.

A kötelező szóbeli és írásbeli házi feladat mennyisége:

– elsőtől negyedik osztályig nem haladhatja meg a napközis tanulmányi foglalkozás időtartamát,

– ötödiktől nyolcadik osztályig pedig a tantárgyankénti harminc percet. Törekszünk arra, hogy a választható írásbeli és a szóbeli házi feladatok elvégzésének együttes ideje az 5-8. évfolyamon 60-70 percnél ne legyen több naponta.

Hétvégén sem adható több házi feladat, mint a hét többi napján. Csak olyan házi feladat adható, amelynek előkészítése a tanórán már megtörtént. Hosszabb iskolai szünetekre kötelező házi feladat nem adható.

A gyermekeket motiváló, szorgalmi házi feladat a pedagógus szándékától, pedagógiai céljától függően, tetszőlegesen adható.

Egységes eljárások

▢ Az írásbeli házi feladat adásának korlátai minden évfolyamra érvényesek.

▢ A kötelező írásbeli házi feladat mennyisége annyi legyen, aminek ellenőrzése tíz percnél több időt nem vesz igénybe, a házi feladat elkészítését a szaktanár minden órán ellenőrzi.

▢ A hiányzó házi feladat a tanulóval pótoltatható.

▢ A rendszeresen elmulasztott házi feladatért (3-5 egymást követő eset) elmarasztaló érdemjegy adható, vagy kerüljön bejegyzés az ellenőrzőbe.

Az otthoni írásbeli házi feladat kiadásának korlátai

▢ Péntekről hétfőre kötelező írásbeli házi feladatot nem adunk. A tanulókat (versenyre készülők, a tantárgy iránt aktívan érdeklődők) egyéni választásuk, kérésük alapján szorgalmi feladattal segíthetjük, számukra szorgalmi feladatot javasolhatunk.

▢ Az otthoni tanulási idő (írásbeli és szóbeli feladatok elvégzésének együttes ideje) maximum 20-30 percet vehet igénybe egy tantárgyból.

▢ A napi felkészülés otthoni (napközis, tanulószoba) ideje nem lehet több 1-1,5 óránál. Törekszünk arra, hogy a választható írásbeli és a szóbeli házi feladatok elvégzésének együttes ideje az 5-8. évfolyamon 60-70 percnél nem legyen több naponta.

16.2. Iskolai dolgozatok szabályai:

Diagnosztikus felmérés

A folyamat elején annak feltárására irányul, hogy a tanulók milyen szintű előzetes ismeretekkel, kompetenciákkal rendelkeznek, képességeik és készségeik milyen fejlettséget mutatnak. Szerepe az eredmények részletes feltérképezése, a háttértényezők felkutatása, és az elmaradások feltárása, okai. Ennek ismeretében fogalmazzuk meg a következő pedagógiai fokozat céljait, a fejlesztés irányait.

Funkció: Helyzetfeltárás

Várható hatása: Segíti a pedagógiai munka tervezését, elsősorban a differenciálás szempontjainak kialakítását, pótlásra kerülnek fontos ismeretek.

Formája: év eleji felmérés

Eszköz, módszer: megfigyelés, diagnosztikus teszt

Alkalmazásának köre: munkaközösségi szinten szabályozott

Értékelés: Százalékos kimutatás

Formatív felmérés

A tanítási-tanulási folyamat szerves és egyénileg tervezett velejárója, szerepe az eredmények részletes feltérképezése, a gyakori visszajelzés, és az elmaradások korrigálása. Fejlesztő célú beszámoltatás a tanulási folyamatban való előrehaladásról.

Funkció: segítés, fejlesztés

Várható hatása: Lehetővé teszi az elsajátított ismeretek mélységének és stabilitásának megismerését, megmutatja a további fejlődéshez szükséges korrekciót.

Formája: tanév közben felmérés

Alkalmazásának köre: szaktanári kompetencia, szükség szerint

Értékelése: érdemjeggyel, 1-5 fokozatú skálával

Tanév közbeni írásbeli tematikus dolgozat

Egy-egy rövidebb tanítási-tanulási szakasz eredményességéről, hatékonyságáról ad képet. A tanított ismeretek, kompetenciák számonkérését szolgálja.

Várható hatása: Elősegíti a tantárgyi ismeretrendszerek megszilárdulását. Segíti a tanulók önértékelését, az egyes tanulót a csoporthoz viszonyított teljesítménynek megismerésében, segíti a tanári értékelést.

Formája: témazáró dolgozat

Alkalmazásának köre: szaktanári kompetencia, a tantárgy sajátosságai szerint

Értékelése: érdemjeggyel, 1-5 fokú skála alkalmazásával

Tanév közbeni írásbeli felelet

A tanulók teljes, vagy annál kisebb körében íratott írásbeli felelet.

Egy-egy tananyagrész (lecke) egyéni elsajátításának gyors visszajelzését szolgálja.

Várható hatás: a folyamatos tanulást ösztönzi, segíti egy-egy tanuló ismeretekben való előrehaladásának ellenőrzését.

Formája: írásbeli felelet

Alkalmazásának köre: szaktanári kompetencia

Értékelése: érdemjeggyel, 1-5 fokú skála alkalmazásával

Szummatív felmérés

A tanulást lezáró, a végállapot eredményeit tükröző lezáró – minősítő felmérés. Globális képet ad a követelmények teljesítéséről.

Várható hatása: a NAT és az iskolai dokumentumok által rögzített követelményekhez képest ad képet a tanuló tudásáról.

Az év végi osztályzat kialakításában súlyozott szerepe van.

Funkció: minősítés

Eszköz, módszer: témazáró dolgozat, vizsga, bizonyítvány

Formája: tanév végi felmérés

Értékelése: szövegesen és érdemjeggyel, 1-5 fokú skála alkalmazásával

A szummatív méréshez használt tantárgytesztek:

▢ tanár által készített mérőeszköz

▢ standardizált mérőeszköz

▢ tudásszintmérő tesztek

▢ feleletválasztó tesztek

▢ feleletalkotó tesztek

▢ képesség- jellegű tudás mérésére alkalmas feladatok

▢ A pontozási módok, (az írásbeli felelet kivételével) a pontozás érdemjeggyé alakítása szélesebb körű – munkaközösségi, vagy azonos évfolyamon azonos tárgyat tanítók – megegyezésén alapuljon. Tükrözze az egységességet, szolgálja az összehasonlíthatóságot.

▢ Az írásbeli beszámoltatás a tanulói tudás konkrét hiányosságaira mutasson rá, mutassa meg a gyermeknek, hogy miben kell fejlődnie.

▢ Mutasson irányt a továbblépéshez, erősítsen meg a biztos tudásról, szilárd ismeretekről.

Az írásbeli beszámoltatások rendje:

▢ Az írásbeli beszámoltatás biztosítása a tanítási-tanulási folyamatban való folyamatos előrehaladást, vegye figyelembe a tanulók felkészülésének sajátosságait. (felkészülési idő, napirend, órarend, napi terhelés, váratlan esemény stb.)

Egységes eljárások: (2. évfolyamtól – 8. évfolyamig)

▢ Az év eleji diagnosztikus felmérés ideje: az új tanév 1. és 2. hete.

▢ A pedagógus a témazáró dolgozatok, a felmérések (év eleji, tanév közi, év végi) időpontját legalább egy héttel hamarabb köteles a tanulókkal közölni.

• A hiányzó tanulóval az elmaradt (meg nem írt) írásbeli beszámoltatás pótolható.

▢ Az írásbeli munkákat a szaktanár a megírást követő 10 nap köteles kijavítani, a tanulók és a szülők számára azt érdemben értékelni.

▢ A szóbeli feleletek érdemjegyeit azonnal közölni kell a tanulókkal – és még azon a napon be kell írni az ellenőrző könyvbe és a naplóba is;

▢ Bevezető, alapozó és fejlesztő szakaszban félévente – az óraszám függvényében – legalább 3-5 jegy megszerzésének lehetőségét kell biztosítani minden tanulónak,

▢ Érdemjegyet adni csak az órai teljesítményért, illetve a tananyaggal összefüggő tanórán kívüli tevékenységért – házi feladat, kiselőadás, verseny stb. – lehet. A tantárgyi jegyek nem használhatók közvetlen fegyelmezési eszközként.

▢ Egy tanítási napon kettő, egy héten legfeljebb 4 dolgozat íratható.

▢ Adott napon előnyt élvez az írásbeli beszámoltatás megíratásában a heti egy órás tantárgyat tanító szaktanár.

▢ A tanulónak joga van a dolgozatát és annak értékelését megismerni, és indokolt esetben a dolgozata értékelésével kapcsolatban – kulturált formában – kifogást tehet, melyre a tanár köteles válaszolni. Egyetértés hiányában az igazgatóhoz panasszal fordulhat.

▢ Mind a félévi, mind az év végi osztályzatokat – a félév elején a tanár által megadott követelményeknek való megfelelést tükröző -, (félévenként legalább három, különböző időpontokban) havonta legalább 1 szerzett érdemjegy alapján kell megállapítani. Amennyiben a félévi vagy év végi eredményjegy a tanuló véleménye szerint nem tükrözi híven a szaktárgyi tudását, (nincs összhangban az előre megadott követelményrendszerrel), a Közoktatási Törvény 11.§.1/h. pontja értelmében, jogában áll független vizsgabizottság előtt számot adni tudásáról.

▢ Mind a szóbeli, mind az írásbeli beszámolások követelményeit, értékelési szempontjait a tanulókkal előzetesen ismertetni szükséges. Fontos, hogy a pedagógusok biztosítsanak tantárgyukban javítási lehetőséget a tanulóknak.

▢ A tanuló által szerzett érdemjegyekről a szülőt, a tárgyat tanító nevelő értesíti (az üzenő füzeten, tájékoztató füzeten és ellenőrzőn keresztül. Az tájékoztató füzet és ellenőrző bejegyzéseit az osztályfőnök havonta ellenőrzi, és az esetlegesen elmaradt érdemjegyek, beírását pótolja.) a KRÉTA rendszeren keresztül.

17. Osztályozó vizsga tantárgyankénti, évfolyamonkénti követelményei, a tanulmányok alatti vizsgák tervezett ideje

Alapfokon az alábbi tanulmányok alatti vizsgák lehetségesek:

  • Osztályozó vizsga
  • Különbözeti vizsga
  • Javító vizsga
  • Pótló vizsga

A részletes eljárási szabályokat az 20/2012.(VIII. 31.) EMMI rendelet szerint kell megszervezni.

Fogalmak:

Javítóvizsga:

Adott tantárgyból az adott tanév követelményeinek nem teljesítése esetén megfelelő felkészítés után letehető vizsga.

Ha a tanuló tanév végén – legfeljebb három tantárgyból – elégtelen osztályzatot kap, javítóvizsgát tehet.

A szaktanár által összeállított tematika alapján írásbeli és szóbeli vizsgára is sor kerül.

A javítóvizsga eljárási szabályai

A tanuló év végi bizonyítványával együtt az adott tantárgyból a javító vizsga témaköreit, tematikáját írásban átveszi. A javító vizsga időpontjáról két héttel korábban az elektronikus naplón keresztül és tértivevénnyel ellátott levél formájában kap értesítést. A szaktanár a vizsgát megelőzően tantárgyanként kétszer 45 perces órában megbeszélést tart a tanulóval.

Javítóvizsgát az iskola igazgatója által meghatározott időpontban, az augusztus 15. és augusztus 31. között időpontban szervezhető.

A vizsgán tanulónál lehetővé kell tenni mindazon mentességek, kedvezmények érvényesítését, amelyet a tanuló megfelelő vizsgálat, szakértői vélemény alapján kapott, formája: írásban és/vagy szóban, időtartama: tantárgyanként 45 perc.

A vizsga bizottsága 3 tagú.

A vizsgabizottság tagjai:

elnök: az iskola igazgatója vagy megbízott helyettese,

tagok: szaktanár, a tanuló saját tanára), a munkaközösség-vezetők (tantárgyanként).

A bizottság a vizsgáról jegyzőkönyvet készít.

A tanulót a vizsga eredményéről azonnal tájékoztatni kell.

Osztályozóvizsga:

  1. Korábban nem tanult tantárgyból, vagy még nem tanult évfolyam tananyagából (félévkor vagy év végén) letett vizsga. Azon tanulók, akik olyan tantárgyból tesznek osztályozó vizsgát, amely nem szerepel az iskola helyi tantervében (pl. olasz, spanyol stb.) kötelesek önálló felkészüléssel más iskolában jelentkezni osztályozó vizsgára és hivatalos eljárás keretében jegyzőkönyvvel bizonyítani az elért eredményt.
  2. Azon tanulók kötelesek osztályozó vizsgát tenni, akik az adott tantárgy tanítási óráinak több mint 30%-áról hiányoztak és nincs elegendő osztályzatuk az értékeléshez.
  3. Ha a tanulónak egy tanítási évben az igazolt és igazolatlan mulasztása együttesen a kétszázötven tanítási órát meghaladja a nevelőtestület döntése alapján osztályozó vizsgát tehet.

Az osztályozóvizsgára vonatkozó szabályok:

  • ideje: igazgató által előírt időpontban,
  • követelményei: a felsőbb évfolyamba lépéshez szükséges ismeretek,
  • formája: írásban és/vagy szóban,
  • időtartama: tantárgyanként 45 perc,
  • ha tanév kezdetekor tesz osztályozó vizsgát a tanuló, akkor a vizsga várható ideje előtt 2 hónappal, a bizonyítvány leadásával kell jelentkeznie az osztályfőnökénél,
  • az osztályozóvizsga idejének beosztásáról a szülőt (tanulót) időben értesítjük az elektronikus naplón és keresztül és postai úton.
  • a vizsgán tanulónál lehetővé kell tenni mindazon mentességek, kedvezmények érvényesítését, amelyet a tanuló megfelelő vizsgálat, szakértői vélemény alapján kapott.

Tantárgyanként a feladatokat, illetve a megválaszolandó kérdéseket a tanuló tanára határozza meg, és a munkaközösség-vezető ellenőrzi, hogy a tantervi követelményeknek eleget tesz-e. A tanuló teljesítményének értékelését a vizsgabizottság végzi.

A vizsga bizottsága 3 tagú.

A vizsgabizottság tagjai:

elnök: az iskola igazgatója vagy megbízott helyettese,

tagok: szaktanár, a tanuló saját tanára), a munkaközösség-vezetők (tantárgyanként).

A bizottság a vizsgáról jegyzőkönyvet készít.

A tanulót a vizsga eredményéről azonnal tájékoztatni kell.

Különbözeti vizsga:

Adott tantárgyból iskola, illetve iskolatípus váltás esetén letehető vizsga.

Különbözeti vizsgát a tanuló abban az iskolában tehet, amelyben a tanulmányait folytatni kívánja.

A különbözeti vizsgák időpontját az igazgató határozza meg.

Iskolaváltoztatás vagy külföldi tanulmányok magyarországi folytatása feltételeként írhatja elő az Intézmény a különbözeti vizsga letételét. Abból a tantárgyból vagy tantárgyrészből kell különbözeti vizsgát tennie a tanulónak, amelyet az intézmény a megkezdeni tervezett évfolyamtól alacsonyabb évfolyamon tanított, s amely tantárgy, tananyag ismerete feltétele a sikeres továbbhaladásnak, a magasabb évfolyamra lépésnek.

A különbözeti vizsga tantárgyainak, tartalmának meghatározása során mindig egyedileg kell az intézmény vezetőjének határozatot hoznia a jelentkező tanuló ügyében.

A vizsgatárgyak (osztályozó, javító, különbözeti) részei és követelményei

  • Alsó tagozat: magyar nyelv, irodalom, matematika, környezetismeret, idegen nyelv, testnevelés, ének-zene, vizuális kultúra, etika technika és tervezés, digitális kultúra.
  • Felső tagozat: magyar nyelv, irodalom, történelem, idegen nyelv, fizika, matematika, biológia, kémia, földrajz, testnevelés, ének-zene, digitális kultúra, etika, vizuális kultúra, természettudomány.

Mindkét tagozaton a tantárgyak vizsga feladatait a helyi tantervben évfolyamonként meghatározott követelményrendszer alapján állítjuk össze.

Pótló vizsga

A vizsgázó pótló vizsgát tehet az igazgató által meghatározott vizsganapon, ha a vizsgáról neki fel nem róható okból elkésik, távol marad, vagy a megkezdett vizsgáról engedéllyel eltávozik, mielőtt a válaszadást befejezné. A vizsgázónak fel nem róható ok minden olyan, a vizsgán való részvételt gátló esemény, körülmény, amelynek bekövetkezése nem vezethető vissza a vizsgázó szándékos vagy gondatlan magatartására. Az igazgató engedélyezheti, hogy a vizsgázó a pótló vizsgát az adott vizsganapon tegye le, ha ennek a feltételei megteremthetők. A vizsgázó kérésére a vizsga megszakításáig a vizsgakérdésekre adott válaszait értékelni kell.

A tanulmányok alatti vizsga / osztályozó, különbözeti, javító, pótló/F– ha azt az iskolában szervezik – vizsgabizottságának elnökét és tagjait az igazgató, a független vizsgabizottság elnökét és tagjait a területileg illetékes kormányhivatal bízza meg.

Az értékelés rendje:

Minden vizsgatantárgy követelményei azonosak az adott évfolyam adott tantárgyának az intézmény pedagógiai programjában található követelményrendszerével. Ha a vizsga tantárgy írásbeli vizsgarészt is tartalmaz, akkor az írásbeli vizsga lezárását követően a vizsgáztató tanár kijavítja a dolgozatot. Követelmény, hogy a dolgozat javítása pontozásos rendszerben történjék, az egyes részpontszámokat és az egyes részekre kapható maximális pontszámot egyaránt meg kell jelölni. Ha az írásbeli vizsgarész mellett a vizsgatantárgy szóbeli vizsgarészt is tartalmaz, az írásbeli maximális pontszáma – az idegen nyelv vizsgatantárgy kivételével – a teljes vizsgára kapható pontszám 60%-ával egyezik meg. Idegen nyelv esetében az írásbeli pontszáma az összes pontszám 80%-ával azonos.

A javító vizsga tantárgyi témaköreit 2. sz. melléklet tartalmazza.

Az egyes vizsgarészeken elért pontszámok összege alapján az osztályzat a következőként határozandó meg:

  • 0-33% elégtelen
  • 34-50% elégséges
  • 51-70% közepes
  • 71-90% jó
  • 91-100% jeles

18. Iskolai osztályok száma és az egyes osztályokban a tanulók létszáma

Alsó tagozat     Felső tagozat
           
1.a 24     5.a 28
1.b 25     5.b 30
1.c 26     6.a 23
2.a 28     6.b 26
2.b 27     7.a 25
3.a 19     7.b 26
3.b 21     8.a 23
4.a 27     8.b 23
4.b 26     Össz.: 204
Össz.: 223        

19. Pályakövetés adatai

A 2017/2018-as tanév év végi eredményei az általános iskolában
                                   
8.a magyar nyelv irodalom történelem angol német matematika informatika fizika biológia kémia földrajz ének rajz testnevelés átlag
ÁTLAG 3,45 3,36 3,36 3,53 4,11 3,31 4,13 2,90 3,95 3,85 3,54 4,00 3,95 4,81 3,89
8.b magyar nyelv irodalom történelem angol német matematika informatika fizika biológia kémia földrajz ének rajz testnevelés átlag
ÁTLAG 3,77 3,86 3,59 3,86 4,50 3,19 4,26 4,14 3,27 3,73 3,86 4,32 3,86 4,90 4,18
A 2018/2019-es tanév év végi eredményei az általános iskolában
                                   
8.a magyar nyelv irodalom történelem angol német matematika informatika fizika biológia kémia földrajz ének rajz testnevelés átlag
ÁTLAG 4,17 3,86 3,14 4,17 4,20 3,50 4,00 2,91 3,68 3,73 3,27 4,36 4,09 4,55 4,03
8.b magyar nyelv irodalom történelem angol német matematika informatika fizika biológia kémia földrajz ének rajz testnevelés átlag
ÁTLAG 3,71 3,81 3,38 3,85 4,38 3,38 4,12 3,19 3,86 3,29 3,52 4,33 4,05 5,00 4,10
8.c magyar nyelv irodalom történelem angol német matematika informatika fizika biológia kémia földrajz ének rajz testnevelés átlag
ÁTLAG 3,32 3,42 3,32 3,5 4,00 2,74 3,95 2,63 3,26 3,47 3,16 3,74 3,42 4,68 3,73

A 2019/2020-es tanév év végi eredményei az általános iskolában

8.a magyar nyelv irodalom történelem angol német matematika informatika fizika biológia kémia földrajz ének rajz testnevelés átlag
ÁTLAG 4,33 4,33 4,33 4,22 4,5 4,00 4,22 3,56 4,33 4,28 4,11 4,39 4,44 4,83 4,28
8.b magyar nyelv irodalom történelem angol német matematika informatika fizika biológia kémia földrajz ének rajz testnevelés átlag
ÁTLAG 4,44 4,50 4,22 4,50 4,20 4,28 4,22 3,67 4,22 4,44 4,17 4,56 4,44 5,00 4,35
8.c magyar nyelv irodalom történelem angol német matematika informatika fizika biológia kémia földrajz ének rajz testnevelés átlag
ÁTLAG 4,37 4,26 4,21 4,20 4,33 3,67 4,21 3,26 4,37 4,16 3,84 4,16 4,05 4,89 4,14

A 2020/2021-es tanév év végi eredményei az általános iskolában

8.a

Irodalom Magyar nyelv Matematika Történelem, társadalmi és állampolgári ismeretek Etika/hit- és erkölcstan Hittan Fizika Kémia Biológia Földrajz Angol nyelv Német nyelv Ének-zene Vizuális kultúra Technika, életvitel és gyakorlat Informatika Testnevelés és sport Tanulmányi átlag Tanulmányi átlag 2
4,52 4,29 3,52 4,29 4,90 5,00 4,95 3,48 4,19 4,10 4,43 4,14 4,43 4,81 4,81 3,95 3,95 4,30 4,30

8.b

Irodalom Magyar nyelv Matematika Történelem, társadalmi és állampolgári ismeretek Etika/hit- és erkölcstan Hittan Fizika Kémia Biológia Földrajz Angol nyelv Német nyelv Ének-zene Vizuális kultúra Technika, életvitel és gyakorlat Informatika Testnevelés és sport Tanulmányi átlag Tanulmányi átlag 2
4,20 4,10 3,79 4,10 5,00 5,00 4,75 3,25 4,05 3,75 4,09 4,25 4,25 4,85 4,65 3,85 4,55 4,21 4,21

8.c

Irodalom Magyar nyelv Matematika Történelem, társadalmi és állampolgári ismeretek Etika/hit- és erkölcstan Hittan Fizika Kémia Biológia Földrajz Angol nyelv Német nyelv Ének-zene Vizuális kultúra Technika, életvitel és gyakorlat Informatika Testnevelés és sport Tanulmányi átlag Tanulmányi átlag 2
4,16 3,68 3,84 4,20 4,91 5,00 4,70 3,50 4,15 3,75 4,38 4,17 4,45 4,95 4,55 3,35 3,89 4,17 4,17

A 2021/2022-es tanév év végi eredményei az általános iskolában

8.a

Irodalom Magyar nyelv Matematika Történelem Etika/hit- és erkölcstan Hittan Fizika Kémia Biológia Földrajz Angol nyelv Német nyelv Ének-zene Vizuális kultúra Technika, életvitel és gyakorlat Informatika Testnevelés és sport Tanulmányi átlag Tanulmányi átlag 2
4,05 3,68 3,41 3,41 4,82 5,00 3,91 3,18 4,41 3,73 3,92 3,56 4,18 4,77 4,59 4,09 4,73 4,05 4,05

8.b

Irodalom Magyar nyelv Matematika Történelem, társadalmi és állampolgári ismeretek Etika/hit- és erkölcstan Hittan Fizika Kémia Biológia Földrajz Angol nyelv Német nyelv Ének-zene Vizuális kultúra Technika, életvitel és gyakorlat Informatika Testnevelés és sport Tanulmányi átlag Tanulmányi átlag 2
3,81 3,48 2,90 3,29 5,00 5,00 3,71 2,95 4,00 3,57 3,60 3,67 4,38 4,71 4,71 3,71 4,48 3,89 3,89

A 2022/2023-as tanév év végi eredményei az általános iskolában

8.a

Irodalom Magyar nyelv Matematika Történelem Etika/hit- és erkölcstan Hittan Fizika Kémia Biológia Földrajz Angol nyelv Német nyelv Ének-zene Vizuális kultúra Technika, életvitel és gyakorlat Informatika Testnevelés és sport Tanulmányi átlag Tanulmányi átlag 2
4,04 3,82 3,26 3,82 5,00 5,00 3,82 3,04 3,82 3,75 3,94 3,67 4,61 5,00 4,21 4,93 4,21 4,13 4,13

8.b

Irodalom Magyar nyelv Matematika Történelem Etika/hit- és erkölcstan Hittan Fizika Kémia Biológia Földrajz Angol nyelv Német nyelv Ének-zene Vizuális kultúra Technika, életvitel és gyakorlat Informatika Testnevelés és sport Tanulmányi átlag Tanulmányi átlag 2
4,11 3,71 3,18 3,54 5,00 5,00 4,07 3,07 3,89 3,75 4,20 3,69 4,57 4,50 5,00 4,04 4,82 4,08 4,02

A 2023/2024-es tanév év végi eredményei az általános iskolában

8.a

Irodalom Magyar nyelv Matematika Állampolgári ismeretek Történelem Etika/hit- és erkölcstan Hittan Fizika Kémia Biológia Földrajz Angol nyelv Német nyelv Ének-zene Vizuális kultúra Digitális kultúra Testnevelés Tanulmányi átlag Tanulmányi átlag 2
4,55 4,09 3,45   4,05 5,00 5,00 3,95 3,55 3,77 3,91 3,92 4,00 4,86 4,91 4,50 4,68 4,26 4,26

8.b

Irodalom Magyar nyelv Matematika Állampolgári ismeretek Történelem Etika/hit- és erkölcstan Hittan Fizika Kémia Biológia Földrajz Angol nyelv Német nyelv Ének-zene Vizuális kultúra Digitális kultúra Testnevelés Tanulmányi átlag Tanulmányi átlag 2
4,23 3,95 3,68 4,59 3,95 5,00 5,00 3,68 3,41 3,82 3,86 4,14 4,38 5,00 4,82 4,32 4,68 4,22 4,22

20. Beiskolázással kapcsolatos adatok

  2017/2018 tanév  
             
             
Jelentkezés – felvétel szerint      
             
Osztály I. hely/fő II.hely/fő III. hely/fő IV.hely/fő V.hely/fő Össz.tan.
8.a 18 2 2     22
8.b 20 2 2     20
6.o 2 0 0     2
Össz.isk. 40 4 4 0 0 44
%-ban isk. 90,9% 9,1% 9,1% 0,0% 0% 109%
Iskolatípus szerint    
         
Osztály Gimn. Szakgimn.. Szakk. Össz.tan.
8.a 13 4 5 22
8.b 11 6 5 22
6. o 2 0 0 2
Össz.isk. 26 10 10 46
%-ban isk. 57% 22% 22% 100%
2018 / 2019 tanév
Jelentkezés – felvétel szerint      
             
Osztály I. hely/fő II.hely/fő III. hely/fő IV.hely/fő V.hely/fő Össz.tan.
8.a 19 1 2     22
8.b 18 2 1     21
8.c 18 1 0     19
Össz.isk. 55 4 3 0 0 62
%-ban isk. 88,7% 6,5% 4,8% 0,0% 0% 100%

Iskolatípus szerint    
         
Osztály Gimn. Szakgimn.. Szakk. Össz.tan.
8.a 16 4 2 22
8.b 9 8 4 21
8.c 7 4 8 19
Össz.isk. 32 16 14 62
%-ban isk. 52% 26% 23% 100%
 

2019 / 2020 tanév

Jelentkezés – felvétel szerint

Osztály I. hely/fő II.hely/fő III. hely/fő IV.hely/fő V.hely/fő Össz.tan.
8.a 14 3 0 1 0 18
8.b 15 3 0 0 0 18
8.c 16 3 0 0 0 19
Össz.isk. 45 9 0 1 0 55
%-ban isk. 81,8% 16,4% 0,0% 1,8% 0% 100%

Iskolatípus szerint

Osztály Gimn. Szakgimn / technikum Szakk /szakképző Össz.tan.
8.a 12 6 0 18
8.b 12 4 2 18
8.c 9 8 2 19
Össz.isk. 33 18 4 55
%-ban isk. 60% 33% 7% 100%

2020 / 2021 tanév

Jelentkezés – felvétel szerint

Osztály I. hely/fő II.hely/fő III. hely/fő IV.hely/fő V.hely/fő Össz.tan.
8.a 18 2 1 0 0 21
8.b 14 4 2 0 0 20
8.c 18 2 0 0 0 20
Össz.isk. 50 8 3 0 0 61
%-ban isk. 81,96% 13,11% 4,91% 10,00% 0% 100%
Osztály Gimn. Szakgimn / technikum Szakk /szakképző Össz.tan.
8.a 12 6 3 21
8.b 9 10 1 20
8.c 9 11 0 19
Össz.isk. 30 27 4 61
%-ban isk. 60% 33% 7% 100%

2021 / 2022-es tanév

  I. helyre felvett II. helyre felvett III. helyre felvett IV. helyre felvett V. helyre felvett
 
8.a 19 2 1 0 0
8.b 20 1 0 0 0
összesen 39 3 1 0 0

2022 / 2023-as tanév

Továbbtanulás iránya Felvett tanulók száma
gimnázium 31
technikum 18
szakképző iskola 7
   
Első helyen felvett tanulók száma: 50
Második helyen felvett tanulók száma: 4
Harmadik helyen felvett tanulók száma: 2
   
Továbbtanulás helye Felvett tanulók száma
Szolnoki TK (Szolnok város) 8
Szolnoki TK (Hajnóczy) 19
Szolnoki TK-n kívüli össz: 29
Jászberényi TK-hoz tartozó 0
Szolnoki Szakképzési Centrum 22
Karcagi SZC 1
Megyén kívüli int-ben: 3 /ebből 1 nem állami/
Megyén belül, de nem állami 2

2023 / 2024-es tanév

Továbbtanulás iránya Felvett tanulók száma
gimnázium 20
szakgimnázium 1
technikum 20
szakközépiskola 2
szakképző iskola 1
   
Első helyen felvett tanulók száma: 44
Második helyen felvett tanulók száma: 0
Harmadik helyen felvett tanulók száma: 0
   
Továbbtanulás helye Felvett tanulók száma
Szolnoki TK (Szolnok város) 10
Szolnoki TK (Hajnóczy) 7
Karcagi TK-hoz tartozó 2
Szolnoki Szakképzési Centrum 22
Karcagi SZC 1
Megyén kívül 2