Martfűi József Attila Általános Iskola

Különös Közzétételi Lista 2025-2026

A Különös Közzétételi Lista nem akadálymentes PDF formátumban itt olvasható: Intézményi munkaterv (PDF)

Martfűi József Attila Általános Iskola

2025/2026.
Om:201511
Ikt. szám: klik201511001/02954-1/2025

1. A felvételi lehetőségek

Az intézmény az alábbiak szerint határozza meg a felvételi lehetőségeket:

– a törvényben előírt életkor
– óvodai szakvélemény
– születési anyakönyvi kivonat
– lakcímkártya
– TAJ kártya
– szülő személyi igazolvány
– Pedagógiai Szakszolgálat szakvéleménye (ha van)

2. A beiratkozásra meghatározott idő és a fenntartó által engedélyezett osztályok száma

A beiratkozás időpontja: 2025. április 10-11.

A felvételi időszakot a központilag meghatározottak alapján hirdetjük ki és bonyolítjuk le.

Iskolánk a beiskolázási körzetéből minden jelentkező tanköteles korú tanulót felvesz.

A fenntartó által engedélyezett osztály
sorszáma típusa/neve létszáma
  Adat: 2026 áprilisában kerül feltöltésre  
     

3. Az intézmény az alábbiak szerint határozza meg a térítési díjának, a tandíjának és egyéb díjak mértékét nevelési évenként egy főre

A díj
megnevezése (jogcíme) mértéke 1 főre megállapított díj mértéke a nevelési évre
Napközi teljes értékű 883,- Ft
Napközi liszt érzékeny 1499,- Ft
Napközi tejérzékeny 1143,- Ft
Napközi tojás érzékeny 813,- Ft
Napközi cukorbeteg 883,- Ft
Napközi (tartós beteg, SNI, nagycsaládos) 50% 442,- Ft
Napközi – rendszeres gyermekvédelmi és nevelésbe vett 0% 0,- Ft
Menza teljes értékű 616,- Ft
Menza (tartós beteg, SNI, nagycsaládos) 50% 308,- Ft
Menza – tej érzékeny teljes értékű 826,- Ft
Menza – tojás érzékeny teljes értékű 578,- Ft
Menza – liszt érzékeny teljes értékű 908,- Ft
Menza – rendszeres gyermekvédelmi és nevelésbe vett 0% 0,- Ft

A személyi térítési díjat az önkormányzat az igénybe vett étkezések számának, valamint a kedvezményeknek a figyelembevételével állapítja meg.

Gyermekétkeztetés esetén:

a) rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő 1-8. évfolyamon nappali rendszerű iskolai oktatásban részt vevő gyermek után az intézményi térítési díj 100%-át,
b) három- vagy többgyermekes családoknál gyermekenként az intézményi térítési díj 50%-át,
c) tartósan beteg vagy fogyatékos gyermek, tanuló után az intézményi térítési díj 50%-át, kedvezményként kell biztosítani, továbbiakban együtt: normatív kedvezmény.

A normatív kedvezmény csak egy jogcímen vehető igénybe.

4. A fenntartó nevelési-oktatási intézmény munkájával összefüggő értékelések

Az értékelés
ideje nyilvános megállapítása
Évente Teljesítményértékelési rendszer: Önértékelés, tanulói értékelés, óralátogatási értékelés, intézményi önértékelés

5. A köznevelési alapfeladattal kapcsolatos vizsgálatok, ellenőrzések

A vizsgálat, ellenőrzés
ideje az ellenőrzések megnevezése nyilvános megállapítása
Igényeknek megfelelően A partnerek elégedettségi mutatója nem kötelező jelleggel.
2017-2018-as tanév Intézményvezetői önellenőrzés Mind a szülők, mind a pedagógusok elégedettek a kapcsolattartás formáival, a gyermekkel kapcsolatos visszajelzésekkel. A szülők kiemelték még a környezettudatos nevelést és a tanulók tájékoztatását a követelményekről.

Fejlődni az érdeklődést felkeltő módszerek terén, a közösen elfogadott értékelési követelmények betartásánál, a továbbképzésen való részvétel és a tudásmegosztás kapcsán szükséges.

2019.02.21. Intézmény vezetői tanfelügyelet A tanfelügyelet eredményei nemcsak alátámasztották, megerősítették a belső önértékelésünk reális voltát, hanem értékelték az önértékelés során feltárt fejleszthető területeken bekövetkezett pozitív irányú változást. Ennek köszönhetően mindössze két területen javasolt fejlesztés. Az intézményvezető elkészítette a fejlesztési tervét, melynek megvalósítása az elkövetkező 2 év feladata.

Fejleszthető területek:

  • A PDCA ciklusban a visszacsatolás erősítése kívánatos.

Az egyéni tanulási utakat támogató differenciálás, adaptivitás erősítése. A kooperatív technikák használatának előtérbe helyezése, és a mérési eredményekre konkrét fejlesztések meghatározása, ezek teljesülésének vizsgálata. Egyénre szabott fejlesztési tervek készítése, melyek alapján nőhet a tanulói motiváció, majd az eredményesség.

  • A kommunikációs stratégiák, – technikák eszköztárának növelése. Hatékonyabb kommunikáció, pontosabb, célzottabb információ-áramoltatás.
2019.04.25. Intézményi tanfelügyelet Az intézményi tanfelügyelet eredményei igazolták, hogy reális volt az önértékelésünk.

A fejleszthető területekre intézkedési terv készült, melyet a tantestület elfogadott és a fenntartó jóváhagyott.

Fejleszthető területek:

  • A tanulókkal meg kell ismertetni azokat az erkölcsi normákat, amelyekkel képessé válnak arra, hogy tudatosan alakítsák életüket.
  • A kompetenciamérés eredményeinek megerősítése, szinten tartása.
  • Az információáramlás hatékonyabbá tétele.
  • A mindennapos testnevelés infrastrukturális feltételeinek, rendszerének javítása.
  • A pedagógusok a tanulók érdeklődését felkeltő tanítási módszereket ismerjenek meg és alkalmazzanak.
2024.04.10. Intézményi tanfelügyelet Az intézményi tanfelügyelet eredményei igazolták, hogy reális volt az önértékelésünk.

A fejleszthető területekre intézkedési terv készült, melyet a tantestület elfogadott és a fenntartó jóváhagyott.

Fejleszthető területek:

  • A tanulókkal meg kell ismertetni azokat az erkölcsi normákat, amelyekkel képessé válnak arra, hogy tudatosan alakítsák életüket.
  • A kompetenciamérés eredményeinek megerősítése, szinten tartása.
  • A munkaközösségek közötti együttműködés hatékonyabbá tétele.
  • A meglévő külső kapcsolatok megtartása, folyamatos fejlesztése.
  • Szakmai, módszertani eszköztár folyamatos bővítése.

6. Az Állami Számvevőszék ellenőrzése: nem történt ellenőrzés

7. Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok

Legutóbbi ellenőrzés, vizsgálat: Oktatási Hivatal, statisztikai adatok, lemorzsolódással veszélyeztetett tanulókkal kapcsolatos adatszolgáltatás.

Az ellenőrzés, vizsgálat
ideje nyilvános megállapítása
2017.12.13. Az előzetesen feltárt hibajegyeket kijavítottuk, így a helyszíni ellenőrzéskor már további hiba nem merült fel.

Legutóbbi ellenőrzés, vizsgálat: Szolnoki Tankerületi Központ, túlórák, helyettesítések nyilvántartásának, elszámolásának kifizetésének ellenőrzése a 2017/2018-as tanévre vonatkozóan

Legutóbbi ellenőrzés, vizsgálat: Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal Hatósági Főosztály hatósági és Oktatási osztály ellenőrzése a tanulói balesetvédelemre vonatkozó szabályok betartása 2020. október 19-én.

Legutóbbi ellenőrzés, vizsgálat: a Szolnoki Tankerületi Központ belső ellenőrzése az intézmény weboldalának üzemeltetésére vonatkozóan a 2021. évben.

Legutóbbi ellenőrzés, vizsgálat: Katasztrófavédelem ellenőrzése a Tűzriadó gyakorlat megvalósítására vonatkozóan 2024.09.04-én.

Legutóbbi ellenőrzés: Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Kormányhivatal Szolnok Járási Hivatal Népegészségügyi Osztálya közegészségügyi ellenőrzést tartott 2025.03.18-án.

8. Az intézmény nyitvatartása és az éves munkaterv alapján a tanévben tervezett jelentősebb rendezvények, események

Az intézmény a nyitva tartását az alábbi rend szerint határozza meg:

Az iskola épülete 06,00 órától 20,00 óráig van nyitva. A szünidők alatt, előre meghatározott időpontokban, rendszeres vezetői ügyelet van. Ennek rendjét a bejárati ajtón kifüggesztjük.

A tanulók iskolába érkezésének időpontja legalább 10 perccel az órakezdés előtt történik.

Az iskola kapuját 6:30 órakor nyitjuk. 7:00 órától pedagógusi ügyeletet biztosítunk az iskola ebédlőjében. Az osztálytermekbe reggel 7:30 órától lehet bemenni. Nulladik óra csak az igazgató engedélyével tartható.

Őszi szünet

2025. október 23. (szerda) – 2025. november 3. (hétfő)

Téli szünet:

2025. december 19. (péntek) – 2026. január 5. (hétfő)

Tavaszi szünet:

2026. április 1. (szerda) – 2026. április 13. (péntek)

Munkaszüneti napok a szorgalmi időszak nem tanítási szünetre és pihenőnapra eső időszakában:

2025. október 23. (csütörtök)
2026. május 1. (péntek)
2026. május 25. pünkösd (hétfő)

Munkanapáthelyezés

2025. december 13. (szombat) munkanap /december 24./
2025. december 14. (szombat) munkanap /december 27./
2026.január 10. (szombat) munkanap /január 2./

Tanítás nélküli munkanap:

Pályaorientációs nap: 2025. október 18.
Mesejáték: 2025. december 12.
Féléves nevelési értekezlet: 2026. január 30.
Alapítványi bál: 2026. március 27.
Diákönkormányzati nap: 2026. június 15.
Osztályozó értekezlet: 2026. június 16.

Tanítási időszak:

2025. szeptember 1. (hétfő) 8.00 óra – Első tanítási nap
2026. június 19. (péntek) – Utolsó tanítási nap

SZMK ülések

2025. szeptember 4.
2026. január 29.

Fogadó órák: előre egyeztetett időpontban

2025. november 18. (kedd)
2026. április 14. (kedd)

A tanévben tervezett jelentősebb rendezvények:

Tanévnyitó ünnepség: 2025. szeptember 1.
Halloween, Márton nap: 2025. október 21.
Karácsonyi mesejáték: 2025. december 12-13.
Nyílt nap: 2026. március 24.
Iskolanyitogató: 2026. március 26.
Magyar költészet napja: 2026. április 10.
Sámli bál: 2026. március 28.
Határtalanul! kirándulás Erdélybe: 2026. április 27-29.
Szilver vizsgabál: 2026. május 20
Ballagás: 2026. június 20.
Tanévzáró ünnepség: 2026.júmius 23.
Magyar Diáksport Napja: 2025. szeptember 25.
Farsang: 2026. február 13.
PÉNZ7: 2026. március 2-6.
Fenntarthatósági témahét: 2026. április 20-24.

9. A pedagógiai-szakmai ellenőrzések megállapításai – a személyes adatok védelmére vonatkozó szabályok betartásával

A pedagógiai-szakmai ellenőrzések megállapításai:

A pedagógusok teljesítményértékelése az alábbi legfontosabb területeket érintette:

  • a szakmai, pedagógiai (tanórai és azon kívüli oktató-nevelőmunka) és adminisztratív tevékenység,
  • munkafegyelemmel, a szabályok betartásával kapcsolatos feladatok ellátása,
  • az intézmény iránti elkötelezettség, a szervezeti célok megvalósításában való innovatív, aktív közreműködés,
  • a pedagógus mesterséggel összefüggő személyes tulajdonságok,
  • egyéb, előre nem látható megbízatások, feladatok (pályázatírás, projektmunka stb.)

Az értékelés formái

  • óralátogatások
  • önértékelés
  • értékelő beszélgetés
  • tárgyi dokumentumok (füzetek, munkafüzetek, dolgozatok) áttekintése
  • tanórán kívüli tevékenységek megfigyelése

Az értékeléshez szükséges információk gyűjtése

  • A tanórai oktató-nevelő munka ellátásával összefüggően az óralátogatások, az óraelemzések szempontjai adtak információt (Óra megfigyelési lap).
  • Az adminisztratív munkához a tanügyi és munkaügyi dokumentumok vezetésének szempontjai, azok ellenőrzési jegyzőkönyve volt az információs forrás.
  • A pedagógiai tervezőmunka dokumentumai, tanmenetek, szakköri naplók, fejlesztési tervek
  • A képzéseken, továbbképzéseken való részvétel adatainak gyűjtése a tanév vonatkozásában

A teljesítményértékelésnél az alábbi skálát alkalmaztuk:

  • 80%-100%-ig: kiválóan alkalmas
  • 60%-79%-ig: alkalmas
  • 30%-59%-ig: kevéssé alkalmas
  • 30% alatt: alkalmatlan

A vizsgált pedagógusok közül mindenki a kiválóan alkalmas minősítést szerezte meg.

10. A szervezeti és működési szabályzat, a házirend és a pedagógiai program

A szervezeti és működési szabályzat, a házirend és a pedagógiai program a közzétételi lista mellékleteként csatolásra került.

11. A betöltött munkakörök alapján a pedagógusok iskolai végzettsége és szakképzettsége

A kékkel írt dolgozói adatok a megbízási szerződéssel dolgozó kollegákat jelzi.

Ssz. Oktatási azonosító Munkakör megnevezése Végzettsége Szakképzettsége
1. 72270160776 gyógypedagógus főiskola pedagógia szakos nevelő, gyógypedagógus, tanulásban akadályozottak pedagógiája szakos tanár
2. 73413407095 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító matematika műveltség területtel
3. 74519294734 tanár tanárképző főiskola/egyetem tanár, okleveles biológia tanár, történelem, biológia szakos tanár
4. 77154003225 gyógytestnevelő tanárképző főiskola gyógytestnevelő tanár
5. 73462231923 tanár tanárképző főiskola matematika szakos tanár, angol nyelv és irodalom szakos tanár
6. 77156882034 általános iskolai tanár egyetem okleveles képzőművész-tanár
7. 78827325483 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító természetismeret műveltségi terület
8. 72299074157 tanár egyetemi alapképzés okleveles magyar nyelv és irodalom szakos bölcsész tanár
9. 73293413621 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító, fejlesztőpedagógus
10. 75636005446 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító
11. 79774313379 tanár tanárképző főiskola/egyetem magyar nyelv és irodalom szakos tanár, történelem szakos tanár
12. 75847016908 gyógypedagógus főiskola gyógypedagógus, logopédia szakos tanár
13. 73177697943 tanár tanárképző főiskola orosz szakos tanár, német szakos nyelvtanár, könyvtáros, közoktatás vezető
14. 73142415854 tanító – tanár tanítóképző/tanárképző főiskola általános iskolai tanító informatika műveltségi területen, általános iskolai tanító testnevelés szakkollégiumi képzéssel, földrajz szakos tanár
15. 71616197832 tanító Felsőfokú OKJ pedagógusképesítéssel nem rendelkező egyéb felsőfokú végzettségű
16. 78876252021 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító, német nyelvből alapvizsga nyelv- és beszédfejlesztő pedagógus
17. 73846651394 tanító főiskola pedagógusképesítéssel nem rendelkező egyéb felsőfokú végzettségű
18. 72460509383 tanár tanárképző főiskola történelem szakos tanár, magyar nyelv és irodalom szakos tanár, művelődésszervező
19. 73827784404 tanító Felsőfokú OKJ pedagógusképesítéssel nem rendelkező egyéb felsőfokú végzettségű
20. 73417312623 tanító, tanár tanítóképző/tanárképző főiskola általános iskolai tanító német nyelvi szakkollégiumi képzéssel, testnevelés szakos általános iskolai tanár, német nyelvtanár
21. 75467981545 középiskolai tanár tanárképző főiskola/egyetem okleveles általános iskolai tanár, okleveles testnevelés tanár
22. 76359597646 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító
23. 74616790722 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító
24. 72927648154 tanító, tanár tanítóképző/tanárképző főiskola/egyetem általános iskolai tanító, német nyelv és irodalom szakos tanár, okleveles tehetségfejlesztés szakterületen
25. 76570726852 gyógypedagógus főiskola gyógypedagógus, tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirányon; gyógypedagógus logopédia szakirányon
26. 72421016863 tanító, tanár tanítóképző főiskola/egyetem általános iskolai tanító testnevelés és sport műveltségi területen, okleveles általános iskolai testnevelő tanár
27. 78868330141 tanár tanárképző főiskola történelem szakos tanár, magyar nyelv és irodalom szakos tanár, művelődésszervező
28. 73986346789 tanár tanárképző főiskola matematika-rajz szakos tanár
29. 73212561003 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai idegennyelv angol nyelvű oktatására képesített tanító
30. 71392933288 tanár tanárképző főiskola/egyetem történelem szakos általános iskolai tanár, művelődésszervező, okleveles angoltanár
31. 74859086529 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító vizuális nevelés műveltségi területtel
32. 71490503520 tanító tanítóképző főiskola sajátos nevelési és oktatási igényű tanulókkal való foglalkozások pedagógusa, általános iskolai tanító természetismeret műveltségi területen
33. 73541161329 tanár egyetem matematika-testnevelés szakos általános iskolai tanár, számítástechnika tanár, informatikus, rendszer informatikus
34. 738702505419 általános iskolai tanár tanárképző főiskola magyar-orosz szakos általános iskolai tanár, német nyelv szak
35. 78556969291 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító könyvtár szakkollégiumi képzéssel, minőségbiztosítási szakértő
36. 71748690241 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító – testnevelés és sport műveltségterület
37. 72006829091 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító testnevelés szakkollégiumi képzéssel
38. 7812295934 tanár, gyógytestnevelő tanár főiskola/egyetem testnevelő tanár – gyógytestnevelő tanár; okleveles gyógytestnevelő tanár
39. 75965167171 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító könyvtár szakkollégiumi képzéssel
40. 77456503435 tanító, gyógypedagógus tanítóképző/tanárképző főiskola gyógypedagógus, logopédia szakos tanár, pszichopedagógia szakos gyógypedagógiai tanár, általános iskolai tanító
41. 72332897889 tanító tanítóképző főiskola általános iskolai tanító magyar nyelv és irodalom, matematika műveltségi terület

12. A betöltött munkakörök alapján a nevelő és oktató munkát segítők száma, iskolai végzettsége és szakképzettsége

A nevelő és oktató munkát segítők száma: 7 fő.

Ssz. Oktatási azonosító Munkakör megnevezése Végzettsége Szakképzettsége
1. 73262578902 pedagógiai asszisztens érettségi, felsőfokú OKJ Pedagógiai- és Családsegítő munkatárs
2. 76909341334 iskolatitkár felsőfokú OKJ Nonprofit ügyintéző, (ECDL), iskolatitkár, pénzügyi tanácsadó
3. 73128415854 pedagógiai asszisztens értettségi, felsőfokú OKJ titkár
4. 74238253360 pedagógiai asszisztens Felsőfokú OKJ Bérügyintéző, Társadalombiztosítási ügyintéző
5. 78231925092 pedagógiai asszisztens főiskola közgazdász kereskedelem és marketing alapképzési szakon
6. 73541161329 rendszergazda egyetem számítástechnika tanár, informatikus, rendszer informatikus
7. 75938379040 pedagógiai asszisztens főiskola, felsőfokú OKJ Közgazdász, Nemzetközi Gazdálkodás szak, Logisztika szakirány, Mérlegképes Könyvelő

13. Az országos mérés-értékelés eredményei, évenként feltüntetve

Az országos mérés-értékelés eredményei (táblázatról kép)

14. A tanulók le- és kimaradásával, évfolyamismétlésével kapcsolatos adatok

14.1. Kimaradási mutatók:

Kimaradási mutatók (táblázatról kép)

14.2. Lemaradási mutatók:

Lemaradási mutatók (táblázatról kép)

15. A tanórán kívüli egyéb foglalkozások

A szakköri foglalkozásokkal kapcsolatos szabályozást az iskola házirendje: „A tanuló jogai” és a „Tanuló kötelezettségei” pontjai tartalmazzák:
„A tanuló joga, hogy választhasson – érdeklődésének megfelelően – a választható tantárgyak, szakkörök, foglalkozások közül;
Igénybe vegye az iskola nyújtotta tanulmányi és egyéb kedvezményeket (korrepetálás, tanfolyam, sportkör, könyvtár, kedvezményes étkezés, sportpálya, számítástechnikai terem használat)”

  • Gyógytestnevelés
  • Matematika és magyar korrepetálás, tehetséggondozás
  • Matematika és magyar felvételi előkészítő
  • Fejlesztő foglalkozások
  • Logopédiai foglalkozások
  • Szociális segítő igénybevétele
  • Szakkörök: labdarúgás, tömegsport, művészpalánták, Dartsmatek

Testmozgás.
A testnevelés órák száma 1-8. évfolyamon heti 5 mindennapos testnevelés keretein belül zajlik, amelyből heti 1 óra testnevelés 1-6. évfolyamon úszásoktatás keretein belül valósul meg. Emellett a napközis tevékenység idején minden nap beiktatunk egy óra mozgást is. Hetente 1-2 óra táncfoglalkozást biztosít a Szilver Alapfokú Művészeti Iskola az 1-4. osztályos és 8. osztályos tanulóinknak.

Szakköreink:

Foglalkozás neve Igénybevétel Egyéb igénybevételi
feltétel leírása
Ingyenes Térítéses
Magyar felvételi előkészítő x    
Matematika felvételi előkészítő x    
Labdarúgás x    
Tömegsport x    
Művészpalánták x    
Dartsmatek x    

16.Házi feladat szabályai, iskolai dolgozatok szabályai:

Az otthoni házi (napközis és tanulószobai) feladatok adásával célunk, hogy a tanulók képességeihez mérten önállóan tudják alkalmazni a tanórán elsajátított eljárásokat, megoldási technikákat, a tanult ismereteket önállóan rögzítsék, a rendszeres tanulásra neveljük őket.

▢ A házi feladat kijelölésekor a következő alapelveket vesszük figyelembe:

A hazai tudományos pedagógiai szemlélet egyre inkább hangsúlyozza a gyermekek terheinek csökkentését. Elvárja az intézmények önkorlátozó, a gyermekek egészséges fejlődését szolgáló gyakorlat kialakítását. A házi feladat kijelölésekor figyelembe vesszük a tanulók életkori sajátosságait, a képességek szerinti differenciált feladat kiadásának lehetőségét.

A tanulási hét alatt figyelembe vesszük az egyenletes terhelést. A napközis és tanulószobás rendszerben a pedagógus által munkaidő alatt ellenőrizhető írásbeli házi feladat-mennyiséget jelölünk ki.

▢ A közoktatási törvényből adódó korlátokat az iskola minden pedagógusa betartja, tiszteletben tartja a tanulók pihenéshez, szabadidőhöz való jogát.

16.1. Házi feladat szabályai

A tanulók köznevelési törvényből, és az intézmény házirendjéből is fakadó kötelessége a tanulás. A tananyag tanórai feldolgozása mellett a tanulók számára fontos az otthoni tanulás, gyakorlás, felkészülés. A pedagógusok a tanulók tananyag elsajátításának érdekében szóbeli és meghatározott tantárgyakból írásbeli házi feladatot adhatnak 5-8. évfolyamon.

Írásbeli házi feladatot alapkészségek gyakorlása céljából matematika, magyar nyelv és idegen nyelv tantárgyakból adunk a tanulóknak.

A kötelező szóbeli és írásbeli házi feladat mennyisége:

  • elsőtől negyedik osztályig nem haladhatja meg a napközis tanulmányi foglalkozás időtartamát,
  • ötödiktől nyolcadik osztályig pedig a tantárgyankénti harminc percet. Törekszünk arra, hogy a választható írásbeli és a szóbeli házi feladatok elvégzésének együttes ideje az 5-8. évfolyamon 60-70 percnél ne legyen több naponta.

Hétvégén sem adható több házi feladat, mint a hét többi napján. Csak olyan házi feladat adható, amelynek előkészítése a tanórán már megtörtént. Hosszabb iskolai szünetekre kötelező házi feladat nem adható.

A gyermekeket motiváló, szorgalmi házi feladat a pedagógus szándékától, pedagógiai céljától függően, tetszőlegesen adható.

Egységes eljárások

▢ Az írásbeli házi feladat adásának korlátai minden évfolyamra érvényesek.
▢ A kötelező írásbeli házi feladat mennyisége annyi legyen, aminek ellenőrzése tíz percnél több időt nem vesz igénybe, a házi feladat elkészítését a szaktanár minden órán ellenőrzi.
▢ A hiányzó házi feladat a tanulóval pótoltatható.
▢ A rendszeresen elmulasztott házi feladatért (3-5 egymást követő eset) elmarasztaló érdemjegy adható, vagy kerüljön bejegyzés az ellenőrzőbe.

Az otthoni írásbeli házi feladat kiadásának korlátai
▢ Péntekről hétfőre kötelező írásbeli házi feladatot nem adunk. A tanulókat (versenyre készülők, a tantárgy iránt aktívan érdeklődők) egyéni választásuk, kérésük alapján szorgalmi feladattal segíthetjük, számukra szorgalmi feladatot javasolhatunk.
▢ Az otthoni tanulási idő (írásbeli és szóbeli feladatok elvégzésének együttes ideje) maximum 20-30 percet vehet igénybe egy tantárgyból.
▢ A napi felkészülés otthoni (napközis, tanulószoba) ideje nem lehet több 1-1,5 óránál. Törekszünk arra, hogy a választható írásbeli és a szóbeli házi feladatok elvégzésének együttes ideje az 5-8. évfolyamon 60-70 percnél nem legyen több naponta.

16.2. Iskolai dolgozatok szabályai:

Diagnosztikus felmérés
A folyamat elején annak feltárására irányul, hogy a tanulók milyen szintű előzetes ismeretekkel, kompetenciákkal rendelkeznek, képességeik és készségeik milyen fejlettséget mutatnak. Szerepe az eredmények részletes feltérképezése, a háttértényezők felkutatása, és az elmaradások feltárása, okai. Ennek ismeretében fogalmazzuk meg a következő pedagógiai fokozat céljait, a fejlesztés irányait.

Funkció: Helyzetfeltárás
Várható hatása: Segíti a pedagógiai munka tervezését, elsősorban a differenciálás szempontjainak kialakítását, pótlásra kerülnek fontos ismeretek.
Formája: év eleji felmérés
Eszköz, módszer: megfigyelés, diagnosztikus teszt
Alkalmazásának köre: munkaközösségi szinten szabályozott
Értékelés: Százalékos kimutatás

Formatív felmérés
A tanítási-tanulási folyamat szerves és egyénileg tervezett velejárója, szerepe az eredmények részletes feltérképezése, a gyakori visszajelzés, és az elmaradások korrigálása. Fejlesztő célú beszámoltatás a tanulási folyamatban való előrehaladásról.

Funkció: segítés, fejlesztés
Várható hatása: Lehetővé teszi az elsajátított ismeretek mélységének és stabilitásának megismerését, megmutatja a további fejlődéshez szükséges korrekciót.
Formája: tanév közben felmérés
Alkalmazásának köre: szaktanári kompetencia, szükség szerint
Értékelése: érdemjeggyel, 1-5 fokozatú skálával

Tanév közbeni írásbeli tematikus dolgozat
Egy-egy rövidebb tanítási-tanulási szakasz eredményességéről, hatékonyságáról ad képet. A tanított ismeretek, kompetenciák számonkérését szolgálja.

Várható hatása: Elősegíti a tantárgyi ismeretrendszerek megszilárdulását. Segíti a tanulók önértékelését, az egyes tanulót a csoporthoz viszonyított teljesítménynek megismerésében, segíti a tanári értékelést.
Formája: témazáró dolgozat
Alkalmazásának köre: szaktanári kompetencia, a tantárgy sajátosságai szerint
Értékelése: érdemjeggyel, 1-5 fokú skála alkalmazásával

Tanév közbeni írásbeli felelet
A tanulók teljes, vagy annál kisebb körében íratott írásbeli felelet. Egy-egy tananyagrész (lecke) egyéni elsajátításának gyors visszajelzését szolgálja.

Várható hatás: a folyamatos tanulást ösztönzi, segíti egy-egy tanuló ismeretekben való előrehaladásának ellenőrzését.
Formája: írásbeli felelet
Alkalmazásának köre: szaktanári kompetencia
Értékelése: érdemjeggyel, 1-5 fokú skála alkalmazásával

Szummatív felmérés
A tanulást lezáró, a végállapot eredményeit tükröző lezáró – minősítő felmérés. Globális képet ad a követelmények teljesítéséről.

Várható hatása: a NAT és az iskolai dokumentumok által rögzített követelményekhez képest ad képet a tanuló tudásáról. Az év végi osztályzat kialakításában súlyozott szerepe van.
Funkció: minősítés
Eszköz, módszer: témazáró dolgozat, vizsga, bizonyítvány
Formája: tanév végi felmérés
Értékelése: szövegesen és érdemjeggyel, 1-5 fokú skála alkalmazásával

A szummatív méréshez használt tantárgytesztek:
▢ tanár által készített mérőeszköz
▢ standardizált mérőeszköz
▢ tudásszintmérő tesztek
▢ feleletválasztó tesztek
▢ feleletalkotó tesztek
▢ képesség- jellegű tudás mérésére alkalmas feladatok

▢ A pontozási módok, (az írásbeli felelet kivételével) a pontozás érdemjeggyé alakítása szélesebb körű – munkaközösségi, vagy azonos évfolyamon azonos tárgyat tanítók – megegyezésén alapuljon. Tükrözze az egységességet, szolgálja az összehasonlíthatóságot.
▢ Az írásbeli beszámoltatás a tanulói tudás konkrét hiányosságaira mutasson rá, mutassa meg a gyermeknek, hogy miben kell fejlődnie.
▢ Mutasson irányt a továbblépéshez, erősítsen meg a biztos tudásról, szilárd ismeretekről.

Az írásbeli beszámoltatások rendje:
▢ Az írásbeli beszámoltatás biztosítása a tanítási-tanulási folyamatban való folyamatos előrehaladást, vegye figyelembe a tanulók felkészülésének sajátosságait. (felkészülési idő, napirend, órarend, napi terhelés, váratlan esemény stb.)

Egységes eljárások: (2. évfolyamtól – 8. évfolyamig)
▢ Az év eleji diagnosztikus felmérés ideje: az új tanév 1. és 2. hete.
▢ A pedagógus a témazáró dolgozatok, a felmérések (év eleji, tanév közi, év végi) időpontját legalább egy héttel hamarabb köteles a tanulókkal közölni.

• A hiányzó tanulóval az elmaradt (meg nem írt) írásbeli beszámoltatás pótolható.
▢ Az írásbeli munkákat a szaktanár a megírást követő 10 nap köteles kijavítani, a tanulók és a szülők számára azt érdemben értékelni.
▢ A szóbeli feleletek érdemjegyeit azonnal közölni kell a tanulókkal – és még azon a napon be kell írni az ellenőrző könyvbe és a naplóba is.
▢ Bevezető, alapozó és fejlesztő szakaszban félévente – az óraszám függvényében – legalább 3-5 jegy megszerzésének lehetőségét kell biztosítani minden tanulónak.
▢ Érdemjegyet adni csak az órai teljesítményért, illetve a tananyaggal összefüggő tanórán kívüli tevékenységért – házi feladat, kiselőadás, verseny stb. – lehet. A tantárgyi jegyek nem használhatók közvetlen fegyelmezési eszközként.
▢ Egy tanítási napon kettő, egy héten legfeljebb 4 dolgozat íratható.
▢ Adott napon előnyt élvez az írásbeli beszámoltatás megíratásában a heti egy órás tantárgyat tanító szaktanár.
▢ A tanulónak joga van a dolgozatát és annak értékelését megismerni, és indokolt esetben a dolgozata értékelésével kapcsolatban – kulturált formában – kifogást tehet, melyre a tanár köteles válaszolni. Egyetértés hiányában az igazgatóhoz panasszal fordulhat.
▢ Mind a félévi, mind az év végi osztályzatokat – a félév elején a tanár által megadott követel-ményeknek való megfelelést tükröző -, (félévenként legalább három, különböző időpontokban) havonta legalább 1 szerzett érdemjegy alapján kell megállapítani. Amennyiben a félévi vagy év végi eredményjegy a tanuló véleménye szerint nem tükrözi híven a szaktárgyi tudását, (nincs összhangban az előre megadott követelményrendszerrel), a Közoktatási Törvény 11.§.1/h. pontja értelmében, jogában áll független vizsgabizottság előtt számot adni tudásáról.
▢ Mind a szóbeli, mind az írásbeli beszámolások követelményeit, értékelési szempontjait a tanulókkal előzetesen ismertetni szükséges. Fontos, hogy a pedagógusok biztosítsanak tantárgyukban javítási lehetőséget a tanulóknak.
▢ A tanuló által szerzett érdemjegyekről a szülőt, a tárgyat tanító nevelő értesíti (az üzenő füzeten, tájékoztató füzeten és ellenőrzőn keresztül. Az tájékoztató füzet és ellenőrző bejegyzéseit az osztályfőnök havonta ellenőrzi, és az esetlegesen elmaradt érdemjegyek, beírását pótolja.) a KRÉTA rendszeren keresztül.

17. Osztályozó vizsga tantárgyankénti, évfolyamonkénti követelményei, a tanulmányok alatti vizsgák tervezett ideje

Alapfokon az alábbi tanulmányok alatti vizsgák lehetségesek:

  • Osztályozó vizsga
  • Különbözeti vizsga
  • Javító vizsga
  • Pótló vizsga

A részletes eljárási szabályokat az 20/2012.(VIII. 31.) EMMI rendelet szerint kell megszervezni.

Fogalmak:

Javítóvizsga:
Adott tantárgyból az adott tanév követelményeinek nem teljesítése esetén megfelelő felkészítés után letehető vizsga.
Ha a tanuló tanév végén – legfeljebb három tantárgyból – elégtelen osztályzatot kap, javítóvizsgát tehet.
A szaktanár által összeállított tematika alapján írásbeli és szóbeli vizsgára is sor kerül.

A javítóvizsga eljárási szabályai
A tanuló év végi bizonyítványával együtt az adott tantárgyból a javító vizsga témaköreit, tematikáját írásban átveszi. A javító vizsga időpontjáról két héttel korábban az elektronikus naplón keresztül és tértivevénnyel ellátott levél formájában kap értesítést. A szaktanár a vizsgát megelőzően tantárgyanként kétszer 45 perces órában megbeszélést tart a tanulóval.

Javítóvizsgát az iskola igazgatója által meghatározott időpontban, az augusztus 15. és augusztus 31. között időpontban szervezhető.

A vizsgán tanulónál lehetővé kell tenni mindazon mentességek, kedvezmények érvényesítését, amelyet a tanuló megfelelő vizsgálat, szakértői vélemény alapján kapott, formája: írásban és/vagy szóban, időtartama: tantárgyanként 45 perc.

Osztályozóvizsga:

  1. Korábban nem tanult tantárgyból, vagy még nem tanult évfolyam tananyagából (félévkor vagy év végén) letett vizsga. Azon tanulók, akik olyan tantárgyból tesznek osztályozó vizsgát, amely nem szerepel az iskola helyi tantervében (pl. olasz, spanyol stb.) kötelesek önálló felkészüléssel más iskolában jelentkezni osztályozó vizsgára és hivatalos eljárás keretében jegyzőkönyvvel bizonyítani az elért eredményt.
  2. Azon tanulók kötelesek osztályozó vizsgát tenni, akik az adott tantárgy tanítási óráinak több mint 30%-áról hiányoztak és nincs elegendő osztályzatuk az értékeléshez.
  3. Ha a tanulónak egy tanítási évben az igazolt és igazolatlan mulasztása együttesen a kétszázötven tanítási órát meghaladja a nevelőtestület döntése alapján osztályozó vizsgát tehet.

Az osztályozóvizsgára vonatkozó szabályok:

  • ideje: igazgató által előírt időpontban,
  • követelményei: a felsőbb évfolyamba lépéshez szükséges ismeretek,
  • formája: írásban és/vagy szóban,
  • időtartama: tantárgyanként 45 perc,
  • ha tanév kezdetekor tesz osztályozó vizsgát a tanuló, akkor a vizsga várható ideje előtt 2 hónappal, a bizonyítvány leadásával kell jelentkeznie az osztályfőnökénél,
  • az osztályozóvizsga idejének beosztásáról a szülőt (tanulót) időben értesítjük az elektronikus naplón és keresztül és postai úton,
  • a vizsgán tanulónál lehetővé kell tenni mindazon mentességek, kedvezmények érvényesítését, amelyet a tanuló megfelelő vizsgálat, szakértői vélemény alapján kapott.

Tantárgyanként a feladatokat, illetve a megválaszolandó kérdéseket a tanuló tanára határozza meg, és a munkaközösség-vezető ellenőrzi, hogy a tantervi követelményeknek eleget tesz-e. A tanuló teljesítményének értékelését a vizsgabizottság végzi.

A vizsga bizottsága 3 tagú.

A vizsgabizottság tagjai:
– elnök: az iskola igazgatója vagy megbízott helyettese,
– tagok: szaktanár, a tanuló saját tanára), a munkaközösség-vezetők (tantárgyanként).
A bizottság a vizsgáról jegyzőkönyvet készít.
A tanulót a vizsga eredményéről azonnal tájékoztatni kell.

Különbözeti vizsga:
Adott tantárgyból iskola, illetve iskolatípus váltás esetén letehető vizsga.

Különbözeti vizsgát a tanuló abban az iskolában tehet, amelyben a tanulmányait folytatni kívánja.

A különbözeti vizsgák időpontját az igazgató határozza meg.

Iskolaváltoztatás vagy külföldi tanulmányok magyarországi folytatása feltételeként írhatja elő az Intézmény a különbözeti vizsga letételét. Abból a tantárgyból vagy tantárgy-részből kell különbözeti vizsgát tennie a tanulónak, amelyet az intézmény a megkezdeni tervezett évfolyamtól alacsonyabb évfolyamon tanított, s amely tantárgy, tananyag ismerete feltétele a sikeres továbbhaladásnak, a magasabb évfolyamra lépésnek.

A különbözeti vizsga tantárgyainak, tartalmának meghatározása során mindig egyedileg kell az intézmény vezetőjének határozatot hoznia a jelentkező tanuló ügyében.

A vizsgatárgyak (osztályozó, javító, különbözeti) részei és követelményei

  • Alsó tagozat: magyar nyelv, irodalom, matematika, környezetismeret, idegen nyelv, testnevelés, ének-zene, vizuális kultúra, etika technika és tervezés, digitális kultúra.
  • Felső tagozat: magyar nyelv, irodalom, történelem, idegen nyelv, fizika, matematika, biológia, kémia, földrajz, testnevelés, ének-zene, digitális kultúra, etika, vizuális kultúra, természettudomány.

Mindkét tagozaton a tantárgyak vizsga feladatait a helyi tantervben évfolyamonként megha-tározott követelményrendszer alapján állítjuk össze.

Pótló vizsga:
A vizsgázó pótló vizsgát tehet az igazgató által meghatározott vizsganapon, ha a vizsgáról neki fel nem róható okból elkésik, távol marad, vagy a megkezdett vizsgáról engedéllyel eltávozik, mielőtt a válaszadást befejezné. A vizsgázónak fel nem róható ok minden olyan, a vizsgán való részvételt gátló esemény, körülmény, amelynek bekövetkezése nem vezethető vissza a vizsgázó szándékos vagy gondatlan magatartására. Az igazgató engedélyezheti, hogy a vizsgázó a pótló vizsgát az adott vizsganapon tegye le, ha ennek a feltételei megteremthetők. A vizsgázó kérésére a vizsga megszakításáig a vizsgakérdésekre adott válaszait értékelni kell.

A tanulmányok alatti vizsga / osztályozó, különbözeti, javító, pótló/F – ha azt az iskolában szervezik – vizsgabizottságának elnökét és tagjait az igazgató, a független vizsgabizottság elnökét és tagjait a területileg illetékes kormányhivatal bízza meg.

Az értékelés rendje:

Minden vizsgatantárgy követelményei azonosak az adott évfolyam adott tantárgyának az intézmény pedagógiai programjában található követelményrendszerével. Ha a vizsga tantárgy írásbeli vizsgarészt is tartalmaz, akkor az írásbeli vizsga lezárását követően a vizsgáztató tanár kijavítja a dolgozatot. Követelmény, hogy a dolgozat javítása pontozásos rendszerben történjék, az egyes részpontszámokat és az egyes részekre kapható maximális pontszámot egyaránt meg kell jelölni. Ha az írásbeli vizsgarész mellett a vizsgatantárgy szóbeli vizsgarészt is tartalmaz, az írásbeli maximális pontszáma – az idegen nyelv vizsga-tantárgy kivételével – a teljes vizsgára kapható pontszám 60%-ával egyezik meg. Idegen nyelv esetében az írásbeli pontszáma az összes pontszám 80%-ával azonos.

A javító vizsga tantárgyi témaköreit 2. sz. melléklet tartalmazza.

Az egyes vizsgarészeken elért pontszámok összege alapján az osztályzat a következőként határozandó meg:

  • 0-33% elégtelen
  • 34-50% elégséges
  • 51-70% közepes
  • 71-90% jó
  • 91-100% jeles

18. Iskolai osztályok száma és az egyes osztályokban a tanulók létszáma

Alsó tagozat     Felső tagozat
1.a 26     5.a 26
1.b 26     5.b 26
2.a 24     6.a 28
2.b 25     6.b 29
2.c 27     7.a 24
3.a 27     7.b 25
3.b 28     8.a 23
4.a 20     8.b 25
4.b 21     Össz.: 206
Össz.: 222        

19. Pályakövetés adatai

A 2017/2018-as tanév év végi eredményei az általános iskolában

2017/2018-as tanév végi eredmények (kép)

A 2018/2019-es tanév év végi eredményei az általános iskolában

2018/2019-es tanév végi eredmények (kép)

A 2019/2020-as tanév év végi eredményei az általános iskolában

2019/2020-as tanév végi eredmények (kép)

A 2020/2021-es tanév év végi eredményei az általános iskolában

8.a

2020/2021-es 8.a tanév végi eredmények (kép)

8.b

2020/2021-es 8.b tanév végi eredmények (kép)

8.c

2020/2021-es 8.c tanév végi eredmények (kép)

A 2021/2022-es tanév év végi eredményei az általános iskolában

8.a

2021/2022-es 8.a tanév végi eredmények (kép)

8.b

2021/2022-es 8.b tanév végi eredmények (kép)

A 2022/2023-as tanév év végi eredményei az általános iskolában

8.a

2022/2023-as 8.a tanév végi eredmények (kép)

8.b

2022/2023-as 8.b tanév végi eredmények (kép)

A 2023/2024-es tanév év végi eredményei az általános iskolában

8.a

2023/2024-es 8.a tanév végi eredmények (kép)

8.b

2023/2024-es 8.b tanév végi eredmények (kép)

A 2024/2025-ös tanév év végi eredményei az általános iskolában

8.a

2024/2025-ös 8.a tanév végi eredmények (kép)

8.b

2024/2025-ös 8.b tanév végi eredmények (kép)

20. Beiskolázással kapcsolatos adatok

2017 / 2018-as tanév

Jelentkezés – felvétel szerint      
Osztály I. hely/fő II.hely/fő III. hely/fő IV.hely/fő V.hely/fő Össz.tan.
8.a 18 2 2     22
8.b 20 2 2     20
6.o 2 0 0     2
Össz.isk. 40 4 4 0 0 44
%-ban isk. 90,9% 9,1% 9,1% 0,0% 0% 109%

2017/2018 tanév (diagram)

Iskolatípus szerint    
Osztály Gimn. Szakgimn.. Szakk. Össz.tan.
8.a 13 4 5 22
8.b 11 6 5 22
6. o 2 0 0 2
Össz.isk. 26 10 10 46
%-ban isk. 57% 22% 22% 100%

2017/2018 tanév (diagram 2)

Továbbtanulás (táblázat 1)

2018 / 2019-es tanév

Jelentkezés – felvétel szerint      
Osztály I. hely/fő II.hely/fő III. hely/fő IV.hely/fő V.hely/fő Össz.tan.
8.a 19 1 2     22
8.b 18 2 1     21
8.c 18 1 0     19
Össz.isk. 55 4 3 0 0 62
%-ban isk. 88,7% 6,5% 4,8% 0,0% 0% 100%

2018/2019 tanév (diagram 1)

Iskolatípus szerint    
Osztály Gimn. Szakgimn. Szakk. Össz.tan.
8.a 16 4 2 22
8.b 9 8 4 21
8.c 7 4 8 19
Össz.isk. 32 16 14 62
%-ban isk. 52% 26% 23% 100%

2018/2019 tanév (diagram 2)

Továbbtanulás (táblázat 2)

2019 / 2020-es tanév

Jelentkezés – felvétel szerint

Osztály I. hely/fő II.hely/fő III. hely/fő IV.hely/fő V.hely/fő Össz.tan.
8.a 14 3 0 1 0 18
8.b 15 3 0 0 0 18
8.c 16 3 0 0 0 19
Össz.isk. 45 9 0 1 0 55
%-ban isk. 81,8% 16,4% 0,0% 1,8% 0% 100%

2019/2020 tanév (diagram 1)

Iskolatípus szerint

Osztály Gimn. Szakgimn / technikum Szakk /szakképző Össz.tan.
8.a 12 6 0 18
8.b 12 4 2 18
8.c 9 8 2 19
Össz.isk. 33 18 4 55
%-ban isk. 60% 33% 7% 100%

2019/2020 tanév (diagram 2)

Továbbtanulás (táblázat 3)

2020 / 2021-es tanév

Jelentkezés – felvétel szerint

Osztály I. hely/fő II.hely/fő III. hely/fő IV.hely/fő V.hely/fő Össz.tan.
8.a 18 2 1 0 0 21
8.b 14 4 2 0 0 20
8.c 18 2 0 0 0 20
Össz.isk. 50 8 3 0 0 61
%-ban isk. 81,96% 13,11% 4,91% 10,00% 0% 100%

2020/2021 tanév (diagram 1)

Osztály Gimn. Szakgimn / technikum Szakk /szakképző Össz.tan.
8.a 12 6 3 21
8.b 9 10 1 20
8.c 9 11 0 19
Össz.isk. 30 27 4 61
%-ban isk. 60% 33% 7% 100%

2020/2021 tanév (diagram 2)
2020/2021 tanév (diagram 3+4)

2021 / 2022-es tanév

2021/2022 tanév (táblázat)
2021/2022 tanév (diagram)

  I. helyre felvett II. helyre felvett III. helyre felvett IV. helyre felvett V. helyre felvett
 
8.a 19 2 1 0 0
8.b 20 1 0 0 0
összesen 39 3 1 0 0

2022 / 2023-as tanév

Továbbtanulás iránya Felvett tanulók száma
gimnázium 31
technikum 18
szakképző iskola 7
   
Első helyen felvett tanulók száma: 50
Második helyen felvett tanulók száma: 4
Harmadik helyen felvett tanulók száma: 2
   
Továbbtanulás helye Felvett tanulók száma
Szolnoki TK (Szolnok város) 8
Szolnoki TK (Hajnóczy) 19
Szolnoki TK-n kívüli össz: 29
Jászberényi TK-hoz tartozó 0
Szolnoki Szakképzési Centrum 22
Karcagi SZC 1
Megyén kívüli int-ben: 3 /ebből 1 nem állami/
Megyén belül, de nem állami 2

2022/2023 tanév (táblázat)

2023 / 2024-es tanév

Továbbtanulás iránya Felvett tanulók száma
gimnázium 20
szakgimnázium 1
technikum 20
szakközépiskola 2
szakképző iskola 1
   
Első helyen felvett tanulók száma: 44
Második helyen felvett tanulók száma: 0
Harmadik helyen felvett tanulók száma: 0
   
Továbbtanulás helye Felvett tanulók száma
Szolnoki TK (Szolnok város) 10
Szolnoki TK (Hajnóczy) 7
Karcagi TK-hoz tartozó 2
Szolnoki Szakképzési Centrum 22
Karcagi SZC 1
Megyén kívül 2

2023/2024 tanév (táblázat)

2024 / 2025-ös tanév

Továbbtanulás iránya Felvett tanulók száma
gimnázium 18
szakgimnázium 3
technikum 22
szakközépiskola 0
szakképző iskola 3
   
Első helyen felvett tanulók száma: 38
Második helyen felvett tanulók száma: 7
Harmadik helyen felvett tanulók száma: 1
   
Továbbtanulás helye Felvett tanulók száma
Szolnoki TK (Szolnok város) 8
Szolnoki TK (Hajnóczy) 9
Karcagi TK-hoz tartozó 0
Szolnoki Szakképzési Centrum 23
Karcagi SZC 1
Megyén kívül 0
Nem állami fenntartású intézmény 5

2024/2025 tanév (táblázat)