A Különös Közzétételi Lista nem akadálymentes PDF formátumban itt olvasható:
|
Martfűi József Attila Általános Iskola
2021/2022.
Om:201511
A felvételi lehetőségek
Az intézmény az alábbiak szerint határozza meg a felvételi lehetőségeket:
A törvényben előírt életkor
- óvodai szakvélemény
- születési anyakönyvi kivonat
- lakcímkártya
- TAJ kártya
- szülő személyi igazolvány
- Pedagógiai Szakszolgálat szakvéleménye (ha van)
A beiratkozásra meghatározott idő és a fenntartó által engedélyezett osztályok száma
A beiratkozás időpontja: 2022. április 21-22.
A felvételi időszakot a központilag meghatározottak alapján hirdetjük ki és bonyolítjuk le.
Iskolánk a beiskolázási körzetéből minden jelentkező tanköteles korú tanulót felvesz.
A fenntartó által engedélyezett osztály | ||
sorszáma | típusa/neve | létszáma |
Adat: 2022 áprilisában kerül feltöltésre | ||
Az intézmény az alábbiak szerint határozza meg a térítési díjának, a tandíjának és egyéb díjak mértékét nevelési évenként egy főre
A díj | ||
megnevezése (jogcíme) | mértéke | 1 főre megállapított díj mértéke a
nevelési évre |
Napközi | teljes értékű | 587,- Ft |
Napközi | liszt érzékeny | 988,- Ft |
Napközi | 50% | 294,- Ft |
Napközi – rendszeres gyermekvédelmi
és nevelésbe vett |
0% | 0,- Ft |
Menza | teljes értékű | 410,- Ft |
Menza | 50% | 205,- Ft |
Menza – tej érzékeny | 50% | 273,- Ft |
Menza – tojás érzékeny | 50% | 190,- Ft |
Menza – liszt érzékeny | 50% | 302,- Ft |
Menza – rendszeres gyermekvédelmi és nevelésbe vett | 0% | 0,- Ft |
A személyi térítési díjat az önkormányzat az igénybe vett étkezések számának, valamint a kedvezményeknek a figyelembevételével állapítja meg.
Gyermekétkeztetés esetén:
- a) rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő 1-8. évfolyamon nappali rendszerű iskolai oktatásban részt vevő gyermek után az intézményi térítési díj 100%-át,
- b) három-vagy többgyermekes családoknál gyermekenként az intézményi térítési díj 50%-át,
- c) tartósan beteg vagy fogyatékos gyermek, tanuló után az intézményi térítési díj 50%-át, kedvezményként kell biztosítani, továbbiakban együtt: normatív kedvezmény.
A normatív kedvezmény csak egy jogcímen vehető igénybe.
A fenntartó nevelési-oktatási intézmény munkájával összefüggő értékelések
Az értékelés | |
ideje | nyilvános megállapítása |
Évente |
Teljesítményértékelési rendszer: Önértékelés, tanulói értékelés, óralátogatási értékelés, intézményi önértékelés: |
A köznevelési alapfeladattal kapcsolatos vizsgálatok, ellenőrzések
A vizsgálat, ellenőrzés | ||
ideje | az ellenőrzések megnevezése | nyilvános megállapítása |
Igényeknek megfelelően |
A partnerek elégedettségi mutatója nem kötelező jelleggel. | |
2017-2018-as tanév
|
Intézményvezetői önellenőrzés | Mind a szülők, mind a pedagógusok elégedettek a kapcsolattartás formáival, a gyermekkel kapcsolatos visszajelzésekkel. A szülők kiemelték még a környezettudatos nevelést é a tanulók tájékoztatását a követelményekről.
Fejlődni az érdeklődést felkeltő módszerek terén, a közösen elfogadott értékelési követelmények betartásánál, a továbbképzésen való részvétel és a tudásmegosztás kapcsán szükséges. |
2019.02.21. | Intézmény vezetői tanfelügyelet | A tanfelügyelet eredményei nemcsak alátámasztották, megerősítették a belső önértékelésünk reális voltát, hanem értékelték az önértékelés során feltárt fejleszthető területeken bekövetkezett pozitív irányú változást. Ennek köszönhetően mindössze két területen javasolt fejlesztés. Az intézményvezető elkészítette a fejlesztési tervét, melynek megvalósítása az elkövetkező 2 év feladata.
Fejleszthető területek: · A PDCA ciklusban a visszacsatolás erősítése kívánatos. Az egyéni tanulási utakat támogató differenciálás, adaptivitás erősítése. A kooperatív technikák használatának előtérbe helyezése, és a mérési eredményekre konkrét fejlesztések meghatározása, ezek teljesülésének vizsgálata. Egyénre szabott fejlesztési tervek készítése, melyek alapján nőhet a tanulói motiváció, majd az eredményesség. · A kommunikációs stratégiák, – technikák eszköztárának növelése. Hatékonyabb kommunikáció, pontosabb, célzottabb információ-áramoltatás. |
2019.04.25. | Intézményi tanfelügyelet |
Az intézményi tanfelügyelet eredményei igazolták, hogy reális volt az önértékelésünk. A fejleszthető területekre intézkedési terv készült, melyet a tantestület elfogadott és a fenntartó jóváhagyott.
Fejleszthető területek: · A tanulókkal meg kell ismertetni azokat az erkölcsi normákat, amelyekkel képessé válnak arra, hogy tudatosan alakítsák életüket. · A kompetenciamérés eredményeinek megerősítése, szinten tartása. · Az információáramlás hatékonyabbá tétele. · A mindennapos testnevelés infrastrukturális feltételeinek, rendszerének javítása. · A pedagógusok a tanulók érdeklődését felkeltő tanítási módszereket ismerjenek meg és alkalmazzanak.
|
Az Állami Számvevőszék ellenőrzése: nem történt ellenőrzés
Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok:
Legutóbbi ellenőrzés, vizsgálat: Oktatási Hivatal, statisztikai adatok, lemorzsolódással veszélyeztetett tanulókkal kapcsolatos adatszolgáltatás.
Az ellenőrzés, vizsgálat | |
ideje | nyilvános megállapítása |
2017.12.13. |
Az előzetesen feltárt hibajegyeket kijavítottuk, így a helyszíni ellenőrzéskor már további hiba nem merült fel. |
Legutóbbi ellenőrzés, vizsgálat: Szolnoki Tankerületi Központ, túlórák, helyettesítések nyilvántartásának, elszámolásának kifizetésének ellenőrzése a 2017/2018-as tanévre vonatkozóan
Legutóbbi ellenőrzés, vizsgálat: Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal Hatósági Főosztály hatósági és Oktatási osztály ellenőrzése a tanulói balesetvédelemre vonatkozó szabályok betartása 2020. október 19-én.
Legutóbbi ellenőrzés, vizsgálat: a Szolnoki Tankerületi Központ belső ellenőrzése az intézmény weboldalának üzemeltetésére vonatkozóan a 2021. évben.
Az intézmény nyitva tartása és az éves munkaterv alapján a tanévben tervezett jelentősebb rendezvények, események
Az intézmény a nyitva tartását az alábbi rend szerint határozza meg:
Hétfő 06:00-tól 20:00-ig
Kedd 06:00-tól 20:00-ig
Szerda 06:00-tól 20:00-ig
Csütörtök 06:00-tól 20:00-ig
Péntek 06:00-tól 20:00-ig
Szombat
Vasárnap
Őszi szünet:
- október 25. – 2021. november 01.
Szünet utáni első tanítási nap: 2021. november 02. (kedd)
Téli szünet:
- december 22. – 2022. január 02.
- december 20. – munkanap-áthelyezés: 2021. december 18. (szombat) munkanap (Mesejáték)
2021.december 21. – tanítás nélküli munkanap
Szünet utáni első tanítási nap: 2022. január 03. (hétfő)
Tavaszi szünet:
- április 14. – 2022. április 19.
- április 11. –április 13. intézményvezetői szünet
Szünet utáni első tanítási nap 2022. április 20. (szerda)
Tanítás nélküli munkanap:
Pályaorientációs nap: 2021. november 5. (péntek)
Dök nap: 2022. június 14. (kedd)
Tanítási időszak
- szeptember 1. (szerda) 8.00 óra – Első tanítási nap
- június 15. (szerda) – Utolsó tanítási nap
Hulladékgyűjtés
Tavaszi: 2022. április 20. (szerda)
SZMK ülések
Első félév: 2021.szeptember 27. (hétfő) – 17.00 óra
Második félév: 2022. január 24. (kedd) – 17.00 óra
Fogadó órák: előre egyeztetett időpontban
- november 8. (hétfő)
- március 28. (hétfő)
Az aktuális járványügyi helyzetet figyelembe véve az események időpontja, helyszíne változhat, vagy online történik.
A tanévben tervezett jelentősebb rendezvények:
2021.09.01. – Tanévnyitó ünnepség
- szeptember 24. (péntek)– Magyar Diáksport Napja
- október 6.(szerda) 10.00 óra – Aradi vértanúk napja
- október 16. (szombat) – Iskolánk 60 éves
- október 22. (péntek) – 1956-os forradalom és szabadságharc emléknapja
- november 5. (péntek) Pályaorientációs nap, tanítás nélküli munkanap
- november 12. (péntek) – A Magyar Nyelv Napja
- december 18. (szombat) – Mesejáték
- január 21. (péntek) – A Magyar Kultúra Napja
- február 11 (péntek) Farsang
- február 25. (péntek) – A kommunista és egyéb diktatúrák áldozatainak emléknapja
- március 11. (péntek) 9.00 óra – Nemzeti ünnep
- március 23. (szerda) – Nyílt iskolalátogatási nap
- április 8. (péntek) 9.00 óra – a Költészet napja
- április 9. Sámli Bál (Boldog Gyermekekért Alapítvány)
- április 25-29. a Föld Napja, Fenntarthatósági témahét
- április – Happy Hét
- május 4- 14 – Országos kompetenciamérés 6. évfolyam
- május 18-31 – Országos kompetenciamérés 8. évfolyam
- május 13. (csütörtök) – Vízi vetélkedő
- június 3. (péntek) 10.00 óra– Nemzeti Összetartozás Napja
- június 14. (kedd) – DÖK nap
- június 17. (péntek) – évzáró 17 óra
- június 18. (szombat) – Ballagás 10.00 óra
A pedagógiai-szakmai ellenőrzések megállapításai – a személyes adatok védelmére vonatkozó szabályok betartásával
A pedagógiai-szakmai ellenőrzések megállapításai:
A pedagógusok teljesítményértékelése az alábbi legfontosabb területeket érintette:
- a szakmai, pedagógiai (tanórai és azon kívüli oktató-nevelőmunka) és adminisztratív tevékenység,
- munkafegyelemmel, a szabályok betartásával kapcsolatos feladatok ellátása,
- az intézmény iránti elkötelezettség, a szervezeti célok megvalósításában való innovatív, aktív közreműködés,
- a pedagógus mesterséggel összefüggő személyes tulajdonságok,
- egyéb, előre nem látható megbízatások, feladatok (pályázatírás, projektmunka stb.)
Az értékelés formái
- óralátogatások
- önértékelés
- értékelő beszélgetés
- tárgyi dokumentumok (füzetek, munkafüzetek, dolgozatok) áttekintése
- tanórán kívüli tevékenységek megfigyelése
Az értékeléshez szükséges információk gyűjtése
- A tanórai oktató-nevelő munka ellátásával összefüggően az óralátogatások, az óraelemzések szempontjai adtak információt (Óra megfigyelési lap).
- Az adminisztratív munkához a tanügyi és munkaügyi dokumentumok vezetésének szempontjai, azok ellenőrzési jegyzőkönyve volt az információs forrás.
- A pedagógiai tervezőmunka dokumentumai, tanmenetek, szakköri naplók, fejlesztési tervek
- A képzéseken, továbbképzéseken való részvétel adatainak gyűjtése a tanév vonatkozásában
A teljesítményértékelésnél az alábbi skálát alkalmaztuk:
- 80%-100%-ig: kiválóan alkalmas
- 60%-79%-ig: alkalmas
- 30%-59%-ig: kevéssé alkalmas
- 30% alatt: alkalmatlan
A vizsgált pedagógusok közül mindenki a kiválóan alkalmas minősítést szerezte meg.
A szervezeti és működési szabályzat, a házirend és a pedagógiai program
A szervezeti és működési szabályzat, a házirend és a pedagógiai program a közzétételi lista mellékleteként csatolásra került.
A betöltött munkakörök alapján a pedagógusok iskolai végzettsége és szakképzettsége
Ssz. | Oktatási azonosító | Munkakör megnevezése | Végzettsége | Szakképzettsége |
1. | 75876928216 | tanító | tanítóképző főiskola | általános iskolai tanító testnevelés és sport műveltségi területen |
2. | 76363906238 | tanító | felsőfokú | felsőfokú, képesítés nélküli végzettséggel rendelkező |
3. | 73462231923 | tanár | tanárképző főiskola | matematika szakos tanár, angol nyelv és irodalom szakos tanár |
4. | 78827325483 | tanító | tanítóképző főiskola | általános iskolai tanító természetismeret műveltségi terület |
5. | 78523942239 | tanár | Egyetem/főiskola | fizikus |
6. | 77438961245 | tanító | tanítóképző főiskola | általános iskolai tanító testnevelés szakkollégiumi képzéssel |
7. | 73293413621 | tanító | tanítóképző főiskola | általános iskolai tanító, fejlesztőpedagógus |
8. | 75636005446 | tanító | tanítóképző főiskola | általános iskolai tanító |
9. | 79774313379 | tanár | tanárképző főiskola/egyetem | magyar nyelv és irodalom szakos tanár, történelem szakos tanár |
10. | 74519294734 | tanár | tanárképző főiskola/egyetem | tanár, okleveles biológia tanár, történelem, biológia szakos tanár |
11. | 79393670829 | tanító | tanítóképző főiskola | általános iskolai tanító könyvtár szakkollégiumi képzéssel, általános iskolai tanító angol idegen nyelvi műveltségi területen |
12. | 73177697943 | tanár | tanárképző főiskola | orosz szakos tanár, német szakos nyelvtanár, könyvtáros, közoktatás vezető |
13. | 73142415854 | tanító – tanár | tanítóképző/tanárképző főiskola | általános iskolai tanító informatika műveltségi területen, általános iskolai tanító testnevelés szakkollégiumi képzéssel, földrajz szakos tanár |
14. | 79585337355 | tanár | tanárképző főiskola | matematika szakos tanár, kémia szakos tanár, számítástecnika szakos tanár |
15. | 78876252021 | tanító | tanítóképző főiskola | általános iskolai tanító, német nyelvből alapvizsga nyelv-és beszédfejlesztő pedagógus |
16. | 71647492669 | tanító | tanítóképző főiskola | általános iskolai tanító ember és társadalom műveltségi területen |
17. | 72460509383 | tanár | tanárképző főiskola | történelem szakos tanár, magyar nyelv és irodalom szakos tanár, művelődésszervező |
18. | 75967300261 | tanító | tanítóképző főiskola | általános iskolai tanító orosz nyelv szakkollégiumi képzéssel, általános iskolai tanító magyar nyelv és irodalom műveltségi területen |
19. | 73417312623 | tanító, tanár | tanítóképző/tanárképző főiskola | általános iskolai tanító német nyelvi szakkollégiumi képzéssel, testnevelés szakos általános iskolai tanár,német nyelvtanár |
20. | 75467981545 | tanár | Tanár képző | Testnevelés tanár |
21. | 76359597646 | tanító | tanítóképző főiskola | általános iskolai tanító |
22. | 74616790722 | tanító | tanítóképző főiskola | általános iskolai tanító |
23. | 77186609150 | tanító, tanár | tanítóképző/tanárképző főiskola | ének-zenetanár, általános iskolai tanító népművelés szakkollégiumi képzéssel |
24. | 72927648154 | tanító, tanár | tanítóképző/tanárképző főiskola/ egyetem | általános iskolai tanító, németnyelv és irodalom szakos tanár, okleveles tehetségfejlesztés szakterületen |
25. | 72421016863 | tanító | tanítóképző főiskola | általános iskolai tanító testnevelés és sport műveltségi területen |
26. | 78868330141 | tanár | tanárképző főiskola | történelem szakos tanár, magyar nyelv és irodalom szakos tanár, művelődésszervező |
27. | 71609550847 | tanár | tanárképző főiskola | magyar nyelv és irodalom szakos tanár, történelem szakos tanár |
28. | 73212561003 | tanító | tanítóképző főiskola | általános iskolai idegennyelv angol nyelvű oktatására képesített tanító |
29. | 71392933288 | tanár | tanárképző főiskola | történelem szakos általános iskolai tanár, művelődésszervező, okleveles angoltanár |
30. | 74859086529 | tanító | tanítóképző főiskola | általános iskolai tanító vizuális műveltségi területtel |
31. | 71684366889 | tanító | tanítóképző főiskola | általános iskolai tanító angol műveltségi területen |
32. | 71490503520 | tanító | tanítóképző főiskola | sajátos nevelési és oktatási igényű tanulókkal való foglalkozások pedagógusa, általános iskolai tanító természetismeret műveltségi területen |
33. | 74512563616 | tanár, gyógypedagógus | tanárképző főiskola | matematika szakos tanár, rajz szakos tanár, gyógypedagógus tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirányon, gyógypedagógus értelmileg akadályozottak pedagógiája szakirányon |
34. | tanár | Tanárképző főiskola | Német tanár | |
35. | 78800001412 | tanár | tanárképző főiskola | orosz szakos tanár, angol nyelvtanár, történelem szakos tanár |
36. | 72006829091 | tanító | tanítóképző főiskola | általános iskolai tanító testnevelés szakkollégiumi képzéssel |
37. | 75965167171 | tanító | tanítóképző főiskola | általános iskolai tanító könyvtár szakkollégiumi képzéssel |
38. | 72683938418 | tanár | tanárképző főiskola | orosz szakos tanár, német szakos nyelvtanár, történelem szakos tanár |
39. | 77118029299 | tanító | tanítóképző főiskola | általános iskolai tanító angol idegen nyelvi műveltségi területen |
40. | 77456503435 | tanító, gyógypedagógus | tanítóképző/tanárképző főiskola | gyógypedagógus, logopédia szakos tanár, pszichopedagógia szakos gyógypedagógiai tanár, általános iskolai tanító |
41. | 72332897889 | tanító | tanítóképző főiskola | általános iskolai tanító magyar nyelv és irodalom, matematika műveltségi terület |
- A betöltött munkakörök alapján a nevelő és oktató munkát segítők száma, iskolai végzettsége és szakképzettsége
A nevelő és oktató munkát segítők száma: 4 fő.
Ssz. | Oktatási azonosító | Munkakör megnevezése | Végzettsége | Szakképzettsége |
1. | 76909341334 | iskolatitkár | felsőfokú OKJ | Nonprofit ügyintéző, (ECDL), iskolatitkár, pénzügyi tanácsadó |
2. | 71448450935 | pedagógiai asszisztens | főiskola | informatikus könyvtáros |
3. | 73541161329 | rendszergazda | egyetem | matematika-testnevelés szakos általános iskolai tanár, számítástechnika tanár, informatikus, rendszer informatikus |
4. | 75938379040 | pedagógiai asszisztens | főiskola, felsőfokú OKJ | Közgazdász, Nemzetközi Gazdálkodás szak, Logisztika szakirány, Mérlegképes Könyvelő |
Az országos mérés-értékelés eredményei, évenként feltüntetve
Szövegértés | Matematika | Idegen nyelvi | ||||||||||
6. évfolyam | 8. évfolyam | 6. évfolyam | 8. évfolyam | 6. évfolyam | 8. évfolyam | |||||||
iskola | országos | iskola | országos | iskola | országos | iskola | országos | iskola
A / N % |
országos
A / N % |
iskola
A / N % |
országos
A / N % |
|
2009. | 1525 | 1561 | 1487 | 1574 | ||||||||
2010. | 1491 | 1483 | 1565 | 1583 | 1497 | 1498 | 1577 | 1622 | ||||
2011. | 1431 | 1465 | 1603 | 1577 | 1448 | 1486 | 1583 | 1601 | ||||
2012. | 1453 | 1472 | 1589 | 1567 | 1504 | 1489 | 1641 | 1612 | ||||
2013. | 1574 | 1497 | 1616 | 1555 | 1543 | 1489 | 1691 | 1620 | ||||
2014. | 1583 | 1481 | 1595 | 1557 | 1548 | 1491 | 1620 | 1617 | ||||
2015. | 1611 | 1488 | 1639 | 1567 | 1609 | 1497 | 1741 | 1618 | 2158 | 2645 | 2212 | 2263 |
2016. | 1522 | 1494 | 1605 | 1568 | 1469 | 1486 | 1609 | 1597 | 2162 | 2636 | 2238 | 2270 |
2017. | 1461 | 1497 | 1626 | 1612 | 1479 | 1503 | 1592 | 1571 | 66,05 / 62,05 | 77,85 / 88,36 | 65,2 / 62,06 | 81,8 /
86 |
2018. | 1508 | 1492 | 1617 | 1602 | 1506 | 1499 | 1635 | 1614 | 76,3 / 41,5 | 64,9/75,5 | 62 / 55 | 60,6/59,3 |
2019. | 1524 | 1499 | 1572 | 1608 | 1505 | 1495 | 1638 | 1624 | 80,89 / 72,55 | 89,9 / 63,9 | 68,44 /.59,52 | 74,4 / 54,4 |
A tanulók le- és kimaradásával, évfolyamismétlésével kapcsolatos adatok
Kimaradási mutatók:
Megnevezés | Az intézmény kimaradási mutatói | |||||||||||||
2008-2009év | 2009-2010év | 2010-2011 év | 2011-2012év | 2012-2013 év | 2013-2014 év | 2014-2015
év |
2015-2016 év | 2016-2017 év | 2017
– 2018 év |
2018
– 2019 év |
2019-2020 év | 2020-2021 év | ||
7. évfolyam adatai: | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
– 7. évfolyamból kimaradó tanulók száma | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
– 7. évfolyamból kimaradó tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
8. évfolyam adatai: | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
– 8. évfolyamból kimaradó tanulók száma | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
– 8. évfolyamból kimaradó tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
Az intézmény adatai: | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
– az intézményből kimaradó tanulók száma | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | |
– az intézményből kimaradó tanulók % (az intézményben tanulókhoz viszonyítva) | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Lemaradási mutatók:
Megnevezés | Az intézmény lemaradási mutatói | ||||||||||||
2008-2009. év | 2009-2010. év | 2010-2011. év | 2011-2012. év | 2012-2013. év | 2013-2014. év | 2014-2015
év |
2015-2016 év | 2016-2017. év | 2017-2018. év | 20182019.év | 2019-2020. év | 2020-2021.év | |
1. évfolyam adatai: | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
– 1. évfolyamból lemaradó tanulók száma | – | – | – | – | – | – | – | – | 1 | – | – | 1 | 3 |
– 1. évfolyamból lemaradó tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) | – | – | – | – | – | – | – | – | 0,02 % |
– |
– |
0,002% | 0,054% |
2. évfolyam adatai: | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
– 2. évfolyamból lemaradó
tanulók száma |
– | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
– 2. évfolyamból lemaradó
tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) |
– | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
3. évfolyam adatai: | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
– 3. évfolyamból lemaradó
tanulók száma |
– | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
– 3. évfolyamból lemaradó
tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) |
– | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
4. évfolyam adatai: | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
– 4. évfolyamból lemaradó
tanulók száma |
– | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
– 4. évfolyamból lemaradó
tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) |
– | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
5. évfolyam adatai: | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
– 5. évfolyamból lemaradó
tanulók száma |
– | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
– 5. évfolyamból lemaradó
tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) |
– | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
6. évfolyam adatai: | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
– 6. évfolyamból lemaradó
tanulók száma |
– | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
– 6. évfolyamból lemaradó
tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) |
– | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
7. évfolyam adatai: | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
– 7. évfolyamból lemaradó
tanulók száma |
– | 1 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
– 7. évfolyamból lemaradó
tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) |
– | 0,01% | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Megnevezés | Az intézmény lemaradási mutatói | ||||||||||||
2008-2009. év | 2009-2010év | 2010-2011. év | 2011-2012.
év |
2012-2013. év | 2013-2014. év | 2014-2015
év |
2015-2016 év | 2016-2017.
év |
2017-2018. év | 2018-2019. év | 2019-2020 év | 2020-2021 év | |
8. évfolyam adatai: | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
– 8. évfolyamból lemaradó
tanulók száma |
– | – | – | – | – | – | – | – | — | – | – | – | – |
– 8. évfolyamból lemaradó
tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) |
– | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Az intézmény adatai: | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
– az intézményben adott tanévben lemaradó tanulók száma | – | 1 | – | – | – | – | – | – | 1 | – | – | – | – |
– az intézményben az adott tanévben lemaradó tanulók % (az intézményben tanulókhoz viszonyítva) | – | 0.002% | – | – | – | – | – | – | 0,002% | – | – | – | – |
A tanórán kívüli egyéb foglalkozások
A szakköri foglalkozásokkal kapcsolatos szabályozást az iskola házirendje: „A tanuló jogai” és a „Tanuló kötelezettségei” pontjai tartalmazzák:
„A tanuló joga, hogy választhasson –érdeklődésének megfelelően –a választható tantárgyak, szakkörök, foglalkozások közül;
Igénybe vegye az iskola nyújtotta tanulmányi és egyéb kedvezményeket (korrepetálás, tanfolyam, sportkör, könyvtár, kedvezményes étkezés, sportpálya, számítástechnikai terem használat)”
Gyógytestnevelés
Matematika és magyar korrepetálás, tehetséggondozás
Matematika és magyar felvételi előkészítő
Fejlesztő foglalkozások
Logopédiai foglalkozások
Iskolapszichológus igénybevétele
Szociális segítő igénybevétele
Testmozgás.
A testnevelés órák száma 1. 2. 3.4 és 5. és 6. évfolyamon heti három. illetve heti 2 óra testnevelés alprogramként valósul meg. Emellett a napközis tevékenység idején minden nap beiktatunk egy óra mozgást is. Hetente 1-2 óra táncfoglalkozást biztosít a Szilver Alapfokú Művészeti Iskola az 1-4. osztályos és 8. osztályos tanulóinknak.
- és 8. évfolyamon hetente 5 testnevelés óra valósul meg (hetente 1 úszás).
Szakköreink:
Foglalkozás neve | Igénybevétel | Egyéb igénybevételi feltétel leírása |
||
Ingyenes | Térítéses | |||
Angol második idegennyelvként | x | |||
Magyar felvételi előkészítő | x | |||
Matematika felvételi előkészítő | x | |||
Házi feladat szabályai, iskolai dolgozatok szabályai:
Az otthoni házi (napközis és tanulószobai) feladatok adásával célunk, hogy a tanulók képességeihez mérten önállóan tudják alkalmazni a tanórán elsajátított eljárásokat, megoldási technikákat, a tanult ismereteket önállóan rögzítsék, a rendszeres tanulásra neveljük őket.
A házi feladat kijelölésekor a következő alapelveket vesszük figyelembe:
A hazai tudományos pedagógiai szemlélet egyre inkább hangsúlyozza a gyermekek terheinek csökkentését. Elvárja az intézmények önkorlátozó, a gyermekek egészséges fejlődését szolgáló gyakorlat kialakítását.
A házi feladat kijelölésekor figyelembe vesszük a tanulók életkori sajátosságait, a képességek szerinti differenciált feladat kiadásának lehetőségét.
A tanulási hét alatt figyelembe vesszük az egyenletes terhelést. A napközis és tanulószobás rendszerben a pedagógus által munkaidő alatt ellenőrizhető írásbeli házi feladat-mennyiséget jelölünk ki.
A közoktatási törvényből adódó korlátokat az iskola minden pedagógusa betartja, tiszteletben tartja a tanulók pihenéshez, szabadidőhöz való jogát.
Házi feladat szabályai
A tanulók köznevelési törvényből, és az intézmény házirendjéből is fakadó kötelessége a tanulás. A tananyag tanórai feldolgozása mellett a tanulók számára fontos az otthoni tanulás, gyakorlás, felkészülés. A pedagógusok a tanulók tananyag elsajátításának érdekében szóbeli és meghatározott tantárgyakból írásbeli házi feladatot adhatnak 5-8. évfolyamon.
Írásbeli házi feladatot alapkészségek gyakorlása céljából matematika, magyar nyelv és idegen-nyelv tantárgyakból adunk a tanulóknak.
A kötelező szóbeli és írásbeli házi feladat mennyisége:
elsőtől negyedik osztályig nem haladhatja meg a napközis tanulmányi foglalkozás időtartamát,
ötödiktől nyolcadik osztályig pedig a tantárgyankénti harminc percet. Törekszünk arra, hogy a választható írásbeli és a szóbeli házi feladatok elvégzésének együttes ideje az 5-8. évfolyamon 60-70 percnél ne legyen több naponta.
Hétvégén sem adható több házi feladat, mint a hét többi napján.
Csak olyan házi feladat adható, amelynek előkészítése a tanórán már megtörtént.
Hosszabb iskolai szünetekre kötelező házi feladat nem adható.
A gyermekeket motiváló, szorgalmi házi feladat a pedagógus szándékától, pedagógiai céljától függően, tetszőlegesen adható.
Egységes eljárások
Az írásbeli házi feladat adásának korlátai minden évfolyamra érvényesek.
A kötelező írásbeli házi feladat mennyisége annyi legyen, aminek ellenőrzése tíz percnél több időt nem vesz igénybe, a házi feladat elkészítését a szaktanár minden órán ellenőrzi.
A hiányzó házi feladat a tanulóval pótoltatható.
A rendszeresen elmulasztott házi feladatért (3-5 egymást követő eset) elmarasztaló érdemjegy adható, vagy kerüljön bejegyzés az ellenőrzőbe.
Az otthoni írásbeli házi feladat kiadásának korlátai
Péntekről hétfőre kötelező írásbeli házi feladatot nem adunk. A tanulókat (versenyre készülők, a tantárgy iránt aktívan érdeklődők) egyéni választásuk, kérésük alapján szorgalmi feladattal segíthetjük, számukra szorgalmi feladatot javasolhatunk.
Az otthoni tanulási idő (írásbeli és szóbeli feladatok elvégzésének együttes ideje) maximum 20-30 percet vehet igénybe egy tantárgyból.
A napi felkészülés otthoni (napközis, tanulószoba) ideje nem lehet több 1-1,5 óránál. Törekszünk arra, hogy a választható írásbeli és a szóbeli házi feladatok elvégzésének együttes ideje az 5-8. évfolyamon 60-70 percnél nem legyen több naponta.
Iskolai dolgozatok szabályai:
Diagnosztikus felmérés
A folyamat elején annak feltárására irányul, hogy a tanulók milyen szintű előzetes ismeretekkel, kompetenciákkal rendelkeznek, képességeik és készségeik milyen fejlettséget mutatnak. Szerepe az eredmények részletes feltérképezése, a háttértényezők felkutatása, és az elmaradások feltárása, okai. Ennek ismeretében fogalmazzuk meg a következő pedagógiai fokozat céljait, a fejlesztés irányait.
Funkció: Helyzetfeltárás
Várható hatása: Segíti a pedagógiai munka tervezését, elsősorban a differenciálás szempontjainak kialakítását, pótlásra kerülnek fontos ismeretek.
Formája: év eleji felmérés
Eszköz, módszer: megfigyelés, diagnosztikus teszt
Alkalmazásának köre: munkaközösségi szinten szabályozott
Értékelés: Százalékos kimutatás
Formatív felmérés
A tanítási-tanulási folyamat szerves és egyénileg tervezett velejárója, szerepe az eredmények részletes feltérképezése, a gyakori visszajelzés, és az elmaradások korrigálása. Fejlesztő célú beszámoltatás a tanulási folyamatban való előrehaladásról.
Funkció: segítés, fejlesztés
Várható hatása: Lehetővé teszi az elsajátított ismeretek mélységének és stabilitásának megismerését, megmutatja a további fejlődéshez szükséges korrekciót.
Formája: tanév közben felmérés
Alkalmazásának köre: szaktanári kompetencia, szükség szerint
Értékelése: érdemjeggyel, 1-5 fokozatú skálával
Tanév közbeni írásbeli tematikus dolgozat
Egy-egy rövidebb tanítási-tanulási szakasz eredményességéről, hatékonyságáról ad képet. A tanított ismeretek, kompetenciák számonkérését szolgálja.
Várható hatása: Elősegíti a tantárgyi ismeretrendszerek megszilárdulását. Segíti a tanulók önértékelését, az egyes tanulót a csoporthoz viszonyított teljesítménynek megismerésében, segíti a tanári értékelést.
Formája: témazáró dolgozat
Alkalmazásának köre: szaktanári kompetencia, a tantárgy sajátosságai szerint
Értékelése: érdemjeggyel, 1-5 fokú skála alkalmazásával
Tanév közbeni írásbeli felelet
A tanulók teljes, vagy annál kisebb körében íratott írásbeli felelet.
Egy-egy tananyagrész (lecke) egyéni elsajátításának gyors visszajelzését szolgálja.
Várható hatás: a folyamatos tanulást ösztönzi, segíti egy-egy tanuló ismeretekben való előrehaladásának ellenőrzését.
Formája: írásbeli felelet
Alkalmazásának köre: szaktanári kompetencia
Értékelése: érdemjeggyel, 1-5 fokú skála alkalmazásával
Szummatív felmérés
A tanulást lezáró, a végállapot eredményeit tükröző lezáró – minősítő felmérés. Globális képet ad a követelmények teljesítéséről.
Várható hatása: a NAT és az iskolai dokumentumok által rögzített követelményekhez képest ad képet a tanuló tudásáról.
Az év végi osztályzat kialakításában súlyozott szerepe van.
Funkció: minősítés
Eszköz, módszer: témazáró dolgozat, vizsga, bizonyítvány
Formája: tanév végi felmérés
Értékelése: szövegesen és érdemjeggyel, 1-5 fokú skála alkalmazásával
A szummatív méréshez használt tantárgytesztek:
tanár által készített mérőeszköz
standardizált mérőeszköz
tudásszintmérő tesztek
feleletválasztó tesztek
feleletalkotó tesztek
képesség- jellegű tudás mérésére alkalmas feladatok
A pontozási módok, (az írásbeli felelet kivételével) a pontozás érdemjeggyé alakítása szélesebb körű – munkaközösségi, vagy azonos évfolyamon azonos tárgyat tanítók – megegyezésén alapuljon. Tükrözze az egységességet, szolgálja az összehasonlíthatóságot.
Az írásbeli beszámoltatás a tanulói tudás konkrét hiányosságaira mutasson rá, mutassa meg a gyermeknek, hogy miben kell fejlődnie.
Mutasson irányt a továbblépéshez, erősítsen meg a biztos tudásról, szilárd ismeretekről.
Az írásbeli beszámoltatások rendje:
Az írásbeli beszámoltatás biztosítása a tanítási-tanulási folyamatban való folyamatos előrehaladást, vegye figyelembe a tanulók felkészülésének sajátosságait. (felkészülési idő, napirend, órarend, napi terhelés, váratlan esemény stb.)
Egységes eljárások: (2. évfolyamtól – 8. évfolyamig)
Az év eleji diagnosztikus felmérés ideje: az új tanév 1. és 2. hete.
A pedagógus a témazáró dolgozatok, a felmérések (év eleji, tanév közi, év végi) időpontját legalább egy héttel hamarabb köteles a tanulókkal közölni.
A hiányzó tanulóval az elmaradt (meg nem írt) írásbeli beszámoltatás pótolható.
Az írásbeli munkákat a szaktanár a megírást követő 10 nap köteles kijavítani, a tanulók és a szülők számára azt érdemben értékelni.
A szóbeli feleletek érdemjegyeit azonnal közölni kell a tanulókkal – és még azon a napon be kell írni az ellenőrző könyvbe és a naplóba is;
Bevezető, alapozó és fejlesztő szakaszban félévente – az óraszám függvényében – legalább 3-5 jegy megszerzésének lehetőségét kell biztosítani minden tanulónak,
Érdemjegyet adni csak az órai teljesítményért, illetve a tananyaggal összefüggő tanórán kívüli tevékenységért – házi feladat, kiselőadás, verseny stb. – lehet. A tantárgyi jegyek nem használhatók közvetlen fegyelmezési eszközként.
Egy tanítási napon kettő, egy héten legfeljebb 4 dolgozat íratható.
Adott napon előnyt élvez az írásbeli beszámoltatás megíratásában a heti egy órás tantárgyat tanító szaktanár.
A tanulónak joga van a dolgozatát és annak értékelését megismerni, és indokolt esetben a dolgozata értékelésével kapcsolatban – kulturált formában – kifogást tehet, melyre a tanár köteles válaszolni. Egyetértés hiányában az igazgatóhoz panasszal fordulhat.
Mind a félévi, mind az év végi osztályzatokat – a félév elején a tanár által megadott követelményeknek való megfelelést tükröző -, (félévenként legalább három, különböző időpontokban) havonta legalább 1 szerzett érdemjegy alapján kell megállapítani. Amennyiben a félévi vagy év végi eredményjegy a tanuló véleménye szerint nem tükrözi híven a szaktárgyi tudását, (nincs összhangban az előre megadott követelményrendszerrel), a Közoktatási Törvény 11.§.1/h. pontja értelmében, jogában áll független vizsgabizottság előtt számot adni tudásáról.
Mind a szóbeli, mind az írásbeli beszámolások követelményeit, értékelési szempontjait a tanulókkal előzetesen ismertetni szükséges. Fontos, hogy a pedagógusok biztosítsanak tantárgyukban javítási lehetőséget a tanulóknak.
A tanuló által szerzett érdemjegyekről a szülőt, a tárgyat tanító nevelő értesíti (az üzenő füzeten, tájékoztató füzeten és ellenőrzőn keresztül. Az tájékoztató füzet és ellenőrző bejegyzéseit az osztályfőnök havonta ellenőrzi, és az esetlegesen elmaradt érdemjegyek, beírását pótolja.) a KRÉTA rendszeren keresztül.
Osztályozó vizsga tantárgyankénti, évfolyamonkénti követelményei, a tanulmányok alatti vizsgák tervezett ideje
A tantárgyankénti követelményeket a tantervek tartalmazzák, amelyek a pedagógiai program mellékletét képezik.
Vizsgák rendje
Osztályozó vizsga
Különbözeti vizsga
Javító vizsga/pótvizsga
Javító/pót vizsga: Adott tantárgyból az adott tanév követelményeinek nem teljesítése esetén megfelelő felkészítés után letehető vizsga.
A szaktanár által összeállított tematika alapján írásbeli és szóbeli vizsgára is sor kerül. A javító /pótvizsgára pedagógusaink 2 alkalommal 2 órás felkészítést tartanak.
Osztályozóvizsga:
- a) Korábban nem tanult tantárgyból, vagy még nem tanult évfolyam tananyagából (félévkor vagy év végén) letett vizsga. Azon tanulók, akik olyan tantárgyból tesznek osztályozó vizsgát, amely nem szerepel az iskola helyi tantervében (pl. olasz, spanyol stb.) kötelesek önálló felkészüléssel más iskolában jelentkezni osztályozó vizsgára és hivatalos eljárás keretében jegyzőkönyvvel bizonyítani az elért eredményt.
- b) Azon tanulók kötelesek osztályozó vizsgát tenni, akik az adott tantárgy tanítási óráinak több mint 30%-áról hiányoztak és nincs elegendő osztályzatuk az értékeléshez.
Különbözeti vizsga:
Adott tantárgyból iskola, illetve iskolatípus váltás esetén letehető vizsga.
A tanulmányok alatti vizsgák időpontjai (aktuálisan az adott tanévre szóló munkaterv határozza meg)
Javító vizsga: augusztus utolsó hete
Osztályozó vizsga: január, május (június) és augusztus utolsó hete
Különbözeti vizsga: január, május (június) és augusztus utolsó hete
A vizsgára jelentkezés módja, határideje:
A fentiekben felsorolt vizsgák közül egyedül az osztályozó vizsgára kell jelentkezni, de csak akkor, ha a tanuló számára ez nem kötelezően előírt.
Jelentkezés határideje: az osztályozó vizsga időpontja előtt 1 hónappal, írásban, az igazgatónak benyújtva a kérelmet.
A tanulmányok alatti vizsgák eljárási szabályai
Valamennyi – az előző pontokban felsorolt vizsga – bizottsági vizsga.
A vizsga bizottsága 3 tagú, a kérdező tanár mellett javasolt a munkaközösség-vezető (bizottsági elnök) illetve a tantárgyat tanító másik kolléga részvétele.
A részletes eljárási szabályokat az 11/1994. (VI. 8) MKM rendelet a 9. sz. mellékletében rögzíti. A tanulmányok alatti vizsgák követelményei
Javító vizsga: az adott tantárgy adott tanévben előírt követelmények
Osztályozó vizsga: az adott tantárgy adott tanévben előírt követelmények
Különbözeti vizsga: az adott tantárgy adott tanévben előírt követelmények
Az értékelés rendje
A javító-, osztályozó-, különbözeti vizsgán elért eredmény – az adott évfolyam, adott tantárgy év végi, illetve félévi bizonyítványba, törzslapba beírt érdemjegy.
Iskolai osztályok száma és az egyes osztályokban a tanulók létszám adatai
Alsó tagozat | Felső tagozat | ||
1.a | 27 | 5.a | 24 |
1.b | 27 | 5.b | 25 |
2.a | 29 | 6.a | 22 |
2.b | 29 | 6.b | 21 |
3.a | 25 | 7.a | 27 |
3.b | 27 | 7.b | 27 |
4.a | 27 | 8.a | 22 |
4.b | 27 | 8.b | 21 |
Össz.: | 218 | Össz.: | 189 |
Pályakövetés adatai
8. a osztály
A 2012/2013-mas tanév év végi eredményei az általános iskolában
Magyar
nyelvtan |
Magyar
irodalom |
Történelem | Angol | Német | Matematika | Informatika | Fizika | Kémia | Földrajz | Ének | Rajz | Testnevelés | Átlag |
3,41 |
3,32 | 3,59 | 4,08 | 3,13 | 3,25 | 4,50 | 3,27 | 3,36 | 3,50 | 3,82 | 4,00 | 4,32 | 3,65 |
A 2013/2014es tanév eredményei a középfokú intézményekben
Magyar
nyelvtan |
Magyar
irodalom |
Történelem | Angol | Német | Matematika | Informatika | Fizika | Kémia | Földrajz | Ének | Rajz | Testnevelés | Átlag |
4,09 |
4,18 | 3,91 | 3,67 | 4,20 | 4,18 | 4,90 | 3,55 | 3,82 | 4,00 | 4,90 | 5 | 4,60 | 4,17 |
A középiskolai eredmények számításához a tanulók 63,6 %-ról rendelkeztünk adatokkal.
- b osztály
A 2012/2013-mas tanév év végi eredményei az általános iskolában
Magyar
nyelvtan |
Magyar
irodalom |
Történelem | Angol | Német | Matematika | Informatika | Fizika | Kémia | Földrajz | Ének | Rajz | Testnevelés | Átlag |
3,27 |
4,00 | 3,00 | 3,36 | 3,22 | 3,30 | 4,45 | 3,36 | 3,09 | 3,27 | 3,55 | 3,73 | 4,09 | 3,50 |
A 2013/2014es tanév eredményei a középfokú intézményekben
Magyar
nyelvtan |
Magyar
irodalom |
Történelem | Angol | Német | Matematika | Informatika | Fizika | Kémia | Földrajz | Ének | Rajz | Testnevelés | Átlag |
3,78 |
4,11 | 3,63 | 4,13 | 3,25 | 3,20 | 5,00 | 3,67 | 4,00 | 4,00 | 4,60 | 4,17 | 4,14 | 3,76 |
A középiskolai eredmények számításához a tanulók 54,4 %-ról rendelkeztünk adatokkal.
- c osztály
A 2012/2013-mas tanév év végi eredményei az általános iskolában
Magyar
nyelvtan |
Magyar
irodalom |
Történelem | Angol | Német | Matematika | Informatika | Fizika | Kémia | Földrajz | Ének | Rajz | Testnevelés | Átlag |
3,55 |
3,79 | 3,25 | 3,85 | 3,50 | 3,20 | 4,60 | 3,26 | 3,05 | 3,25 | 3,70 | 3,95 | 4,35 | 3,61 |
A 2013/2014es tanév eredményei a középfokú intézményekben
Magyar
nyelvtan |
Magyar
irodalom |
Történelem | Angol | Német | Matematika | Informatika | Fizika | Kémia | Földrajz | Ének | Rajz | Testnevelés | Átlag |
3,00 |
3,00 | 3,33 | 3,90 | 3,60 | 2,67 | 4,00 | 3,10 | 2,90 | 3,36 | 4,38 | 3,43 | 3,70 | 3,45 |
A
A 2014/2015-ös tanév eredményei a középfokú intézményekben
( A tanulók 57%-áról rendelkezünk adatokkal) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
8.a | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag | ||||||||||||||||
ÁTLAG | 3,25 | 3,38 | 3,13 | 4,17 | 4,22 | 3,22 | 4,25 | 3,50 | 3,18 | 3,71 | 4,50 | 3,75 | 4,17 | 3,72 | |||||||||||||||||
A 2013/2014-es tanév év végi eredményei az általános iskolában | |||||||||||||||||||||||||||||||
8.a | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag | ||||||||||||||||
ÁTLAG | 3,55 | 3,55 | 3,18 | 3,91 | 4,10 | 3,24 | 4,14 | 3,09 | 3,18 | 3,05 | 3,59 | 3,59 | 3,68 | 4,45 | 3,59 | ||||||||||||||||
A 2014/2015-ös tanév eredményei a középfokú intézményekben
( A tanulók 52%-áról rendelkezünk adatokkal) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
8.b | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag | ||||||||||||||||
ÁTLAG | 4,20 | 4,30 | 4,10 | 4,25 | 4,13 | 3,90 | 4,44 | 3,78 | 3,56 | 3,70 | 4,63 | 4,67 | 4,67 | 4,18 | |||||||||||||||||
A 2013/2014-es tanév év végi eredményei az általános iskolában | |||||||||||||||||||||||||||||
8.b | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag | ||||||||||||||
ÁTLAG | 3,63 | 3,63 | 3,50 | 3,79 | 3,92 | 3,25 | 4,25 | 3,46 | 3,46 | 3,38 | 3,46 | 4,08 | 3,79 | 4,42 | 3,71 | ||||||||||||||
A 2014/2015-ös tanév eredményei a középfokú intézményekben
( A tanulók 43%-áról rendelkezünk adatokkal) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
8.c | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag | ||||||||||||||||
ÁTLAG | 2,71 | 2,71 | 2,00 | 2,86 | 3,00 | 2,71 | 4,17 | 2,67 | 2,33 | 2,57 | 4,20 | 4,50 | 4,00 | 3,11 | |||||||||||||||||
A 2013/2014-es tanév év végi eredményei az általános iskolában | |||||||||||||||||||||||||||||
8.c | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag | ||||||||||||||
ÁTLAG | 3,14 | 3,09 | 2,86 | 3,33 | 3,17 | 2,65 | 4,09 | 2,55 | 3,27 | 2,86 | 2,73 | 3,81 | 3,23 | 4,33 | 3,22 | ||||||||||||||
A 2015/2016-os tanév eredményei a középfokú intézményekben
( A tanulók 56,52%-áról rendelkezünk adatokkal) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
8.a | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag | ||||||||||||||||
ÁTLAG | 4,76 | 4,76 | 4,48 | 4,07 | 4,43 | 4,10 | 4,14 | 3,38 | 4,10 | 4,24 | 4,05 | 4,29 | 3,81 | 4,81 | 4,24 | ||||||||||||||||
A 2014/2015-ös tanév év végi eredményei az általános iskolában | |||||||||||||||||||||||||||||||
8.a | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag | ||||||||||||||||
ÁTLAG | 4,04 | 4,04 | 3,78 | 3,4 | 4,00 | 3,14 | 4,00 | 3,00 | 3,39 | 3,05 | 3,43 | 3,91 | 3,87 | 3,96 | 3,67 | ||||||||||||||||
A 2015/2016-os tanév eredményei a középfokú intézményekben
( A tanulók 75%-áról rendelkezünk adatokkal) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
8.b | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag | ||||||||||||||||
ÁTLAG | 3,72 | 3,67 | 3,65 | 4,00 | 3,50 | 2,94 | 4,00 | 3,56 | 3,22 | 3,78 | 4,69 | 4,14 | 4,00 | 3,79 | |||||||||||||||||
A 2014/2015-ös tanév év végi eredményei az általános iskolában | |||||||||||||||||||||||||||||
8.b | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag | ||||||||||||||
ÁTLAG | 3,60 | 3,60 | 3,10 | 3,67 | 3,71 | 3,10 | 3,90 | 2,80 | 3,55 | 3,45 | 3,35 | 4,15 | 3,65 | 4,20 | 3,56 | ||||||||||||||
A 2015/2016-os tanév eredményei a középfokú intézményekben
( A tanulók 62,5%-áról rendelkezünk adatokkal) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
8.c | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag | ||||||||||||||||
ÁTLAG | 3,73 | 3,73 | 3,33 | 3,90 | 4,11 | 3,47 | 4,13 | 3,21 | 3,07 | 3,64 | 4,89 | 3,77 | 4,20 | 3,78 | |||||||||||||||||
A 2014/2015-ös tanév év végi eredményei az általános iskolában | |||||||||||||||||||||||||||||
8.c | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag | ||||||||||||||
ÁTLAG | 3,14 | 3,09 | 2,86 | 3,33 | 3,17 | 2,65 | 4,09 | 2,55 | 3,27 | 2,86 | 2,73 | 3,81 | 3,23 | 4,33 | 3,22 | ||||||||||||||
A 2016/2017-es tanév év végi eredményei az általános iskolában | |||||||||||||||||||||||||||||||
8.a | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag | ||||||||||||||||
ÁTLAG | 3,85 | 4,04 | 3,95 | 3,77 | 4,72 | 4,04 | 4,52 | 3,33 | 4,19 | 4,04 | 3,14 | 4,38 | 4,23 | 4,61 | 4,19 | ||||||||||||||||
A 2016/2017-es tanév év végi eredményei az általános iskolában |
|||||||||||||||||||||||||||||
8.b | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag | ||||||||||||||
ÁTLAG | 3,75 | 3,30 | 3,15 | 3,91 | 3,22 | 3,45 | 4,35 | 2,85 | 4,05 | 3,95 | 3,85 | 4,45 | 4,30 | 4,58 | 4,00 | ||||||||||||||
A 2016/2017-es tanév év végi eredményei az általános iskolában | |||||||||||||||||||||||||||||
8.c | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag | ||||||||||||||
ÁTLAG | 3,89 | 3,21 | 2,58 | 4,13 | 3,27 | 2,37 | 4,16 | 3,08 | 4,16 | 3,75 | 3,79 | 4,10 | 4,00 | 4,32 | 3,90 | ||||||||||||||
A 2017/2018-as tanév év végi eredményei az általános iskolában | |||||||||||||||||||||||||||||||
8.a | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag | ||||||||||||||||
ÁTLAG | 3,45 | 3,36 | 3,36 | 3,53 | 4,11 | 3,31 | 4,13 | 2,90 | 3,95 | 3,85 | 3,54 | 4,00 | 3,95 | 4,81 | 3,89 | ||||||||||||||||
A 2017/2018-as tanév év végi eredményei az általános iskolában |
|||||||||||||||||||||||||||||
8.b | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag | ||||||||||||||
ÁTLAG | 3,77 | 3,86 | 3,59 | 3,86 | 4,50 | 3,19 | 4,26 | 4,14 | 3,27 | 3,73 | 3,86 | 4,32 | 3,86 | 4,90 | 4,18 | ||||||||||||||
A 2018/2019-es tanév év végi eredményei az általános iskolában |
|||||||||||||||||||||||||||||||
8.a | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag | ||||||||||||||||
ÁTLAG | 4,17 | 3,86 | 3,14 | 4,17 | 4,20 | 3,50 | 4,00 | 2,91 | 3,68 | 3,73 | 3,27 | 4,36 | 4,09 | 4,55 | 4,03 | ||||||||||||||||
A 2018/2019-es tanév év végi eredményei az általános iskolában | |||||||||||||||||||||||||||||||
8.b | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag | ||||||||||||||||
ÁTLAG | 3,71 | 3,81 | 3,38 | 3,85 | 4,38 | 3,38 | 4,12 | 3,19 | 3,86 | 3,29 | 3,52 | 4,33 | 4,05 | 5,00 | 4,10 | ||||||||||||||||
A 2018/2019-es tanév év végi eredményei az általános iskolában | |||||||||||||||||||||||||||||||
8.c | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag | ||||||||||||||||
ÁTLAG | 3,32 | 3,42 | 3,32 | 3,5 | 4,00 | 2,74 | 3,95 | 2,63 | 3,26 | 3,47 | 3,16 | 3,74 | 3,42 | 4,68 | 3,73 | ||||||||||||||||
A 2019/2020-es tanév év végi eredményei az általános iskolában
8.a | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag |
ÁTLAG | 4,33 | 4,33 | 4,33 | 4,22 | 4,5 | 4,00 | 4,22 | 3,56 | 4,33 | 4,28 | 4,11 | 4,39 | 4,44 | 4,83 | 4,28 |
A 2019/2020-es tanév év végi eredményei az általános iskolában
8.b | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag |
ÁTLAG | 4,44 | 4,50 | 4,22 | 4,50 | 4,20 | 4,28 | 4,22 | 3,67 | 4,22 | 4,44 | 4,17 | 4,56 | 4,44 | 5,00 | 4,35 |
A 2019/2020-es tanév év végi eredményei az általános iskolában
8.c | magyar nyelv | irodalom | történelem | angol | német | matematika | informatika | fizika | biológia | kémia | földrajz | ének | rajz | testnevelés | átlag |
ÁTLAG | 4,37 | 4,26 | 4,21 | 4,20 | 4,33 | 3,67 | 4,21 | 3,26 | 4,37 | 4,16 | 3,84 | 4,16 | 4,05 | 4,89 | 4,14 |
középiskolai eredmények számításához a tanulók 75%-ról rendelkeztünk adatokkal.
A 2020/2021-es tanév év végi eredményei az általános iskolában
8.a
Irodalom | Magyar nyelv | Matematika | Történelem, társadalmi és állampolgári ismeretek | Etika/hit- és erkölcstan | Hittan | Fizika | Kémia | Biológia | Földrajz | Angol nyelv | Német nyelv | Ének-zene | Vizuális kultúra | Technika, életvitel és gyakorlat | Informatika | Testnevelés és sport | Tanulmányi átlag | Tanulmányi átlag 2 |
4,52 | 4,29 | 3,52 | 4,29 | 4,90 | 5,00 | 4,95 | 3,48 | 4,19 | 4,10 | 4,43 | 4,14 | 4,43 | 4,81 | 4,81 | 3,95 | 3,95 | 4,30 | 4,30 |
A 2020/2021-es tanév év végi eredményei az általános iskolában
8.b
Irodalom | Magyar nyelv | Matematika | Történelem, társadalmi és állampolgári ismeretek | Etika/hit- és erkölcstan | Hittan | Fizika | Kémia | Biológia | Földrajz | Angol nyelv | Német nyelv | Ének-zene | Vizuális kultúra | Technika, életvitel és gyakorlat | Informatika | Testnevelés és sport | Tanulmányi átlag | Tanulmányi átlag 2 |
4,20 | 4,10 | 3,79 | 4,10 | 5,00 | 5,00 | 4,75 | 3,25 | 4,05 | 3,75 | 4,09 | 4,25 | 4,25 | 4,85 | 4,65 | 3,85 | 4,55 | 4,21 | 4,21 |
A 2020/2021-es tanév év végi eredményei az általános iskolában
8.c
Irodalom | Magyar nyelv | Matematika | Történelem, társadalmi és állampolgári ismeretek | Etika/hit- és erkölcstan | Hittan | Fizika | Kémia | Biológia | Földrajz | Angol nyelv | Német nyelv | Ének-zene | Vizuális kultúra | Technika, életvitel és gyakorlat | Informatika | Testnevelés és sport | Tanulmányi átlag | Tanulmányi átlag 2 |
4,16 | 3,68 | 3,84 | 4,20 | 4,91 | 5,00 | 4,70 | 3,50 | 4,15 | 3,75 | 4,38 | 4,17 | 4,45 | 4,95 | 4,55 | 3,35 | 3,89 | 4,17 | 4,17 |
Beiskolázással kapcsolatos adatok
2007/2008 tanév
Jelentkezés – felvétel szerint
Osztály | I. hely/fő | II.hely/fő | III. hely/fő | IV.hely/fő | V.hely/fő | pótfelv.elj. | Össz.tan. |
8.a | 21 | 5 | 2 | 28 | |||
8.b | 14 | 7 | 3 | 1 | 1 | 26 | |
8.c | 23 | 4 | 2 | 29 | |||
Össz.isk. | 58 | 16 | 7 | 1 | 1 | 83 | |
%-ban isk. | 70% | 19% | 8% | 1% | 1% | 100% |
Iskolatípus szerint
Osztály | Gimn. | Szakk. | Szakisk. | Össz.tan. |
8.a | 10 | 12 | 6 | 28 |
8.b | 7 | 14 | 5 | 26 |
8.c | 7 | 20 | 2 | 29 |
Össz.isk. | 24 | 46 | 13 | 83 |
%-ban isk. | 29% | 55% | 16% | 100% |
2008/2009 tanév
Jelentkezés – felvétel szerint
Osztály | I. hely/fő | II.hely/fő | III. hely/fő | IV.hely/fő | pótfelv.elj. | Össz.tan. |
8.a | 20 | 6 | 2 | 28 | ||
8.b | 19 | 4 | 2 | 2 | 2 | 29 |
8.c | 14 | 5 | 5 | 2 | 1 | 27 |
Össz.isk. | 53 | 15 | 7 | 4 | 5 | 84 |
%-ban isk. | 63% | 18% | 8% | 5% | 6% | 100% |
Iskolatípus szerint
Osztály | Gimn. | Szakk. | Szakisk. | Pótfelv.elj. | Össz.tan. |
8.a | 6 | 16 | 4 | 2 | 28 |
8.b | 14 | 9 | 4 | 2 | 29 |
8.c | 11 | 11 | 4 | 1 | 27 |
Össz.isk. | 31 | 36 | 12 | 5 | 84 |
%-ban isk. | 37% | 43% | 14% | 6% | 100% |
2009/2010 tanév
A tanulók jelentkezésének megoszlása iskolatípus szerint
gimnázium | szakközépiskola | szakiskola | ||
8.a | 5 | 12 | 7 | fő |
8.b | 8 | 12 | 4 | fő |
8.c | 9 | 12 | 4 | fő |
össz.: | 22 | 36 | 15 | fő |
össz.tanulói létszám: | 73 | fő |
2010/2011 tanév
Jelentkezés – felvétel szerint
Osztály | I. hely/fő | II.hely/fő | III. hely/fő | IV.hely/fő | pótfelv.elj. | Össz.tan. |
8.a | 19 | 3 | 2 | 1 | 1 | 26 |
8.b | 17 | 3 | 1 | 0 | 4 | 25 |
Össz.isk. | 36 | 6 | 3 | 1 | 5 | 51 |
%-ban isk. | 71% | 12% | 6% | 2% | 10% | 100% |
Iskolatípus szerint
Osztály | Gimn. | Szakk. | Szakisk. | Pótfelv.elj. | Össz.tan. |
8.a | 9 | 10 | 6 | 1 | 26 |
8.b | 7 | 7 | 7 | 4 | 25 |
Össz.isk. | 16 | 17 | 13 | 5 | 51 |
%-ban isk. | 31% | 33% | 25% | 10% | 100% |
2011/2012 tanév
Jelentkezés – felvétel szerint
Osztály | I. hely/fő | II.hely/fő | III. hely/fő | IV.hely/fő | V.hely/fő | Össz.tan. |
8.a | 16 | 4 | 6 | 3 | 1 | 30 |
8.b | 21 | 7 | 1 | 29 | ||
Össz.isk. | 37 | 11 | 7 | 3 | 1 | 59 |
%-ban isk. | 63% | 19% | 12% | 5% | 2% | 100% |
Iskolatípus szerint
Osztály | Gimn. | Szakk. | Szakisk. | Össz.tan. |
8.a | 4 | 11 | 15 | 30 |
8.b | 15 | 9 | 5 | 29 |
Össz.isk. | 19 | 20 | 20 | 59 |
%-ban isk. | 32% | 34% | 34% | 100% |
2012/2013 tanév
Jelentkezés – felvétel szerint
Osztály | I. hely/fő | II.hely/fő | III. hely/fő | IV.hely/fő | V.hely/fő | Össz.tan. |
8.a | 19 | 3 | 22 | |||
8.b | 17 | 4 | 1 | 22 | ||
8.c | 15 | 2 | 2 | 19 | ||
Össz.isk. | 51 | 9 | 2 | 1 | 63 | |
%-ban isk. | 81% | 14% | 3% | 0% | 2% | 100% |
Iskolatípus szerint
Osztály | Gimn. | Szakk. | Szakisk. | Össz.tan. |
8.a | 6 | 12 | 4 | 22 |
8.b | 8 | 7 | 7 | 22 |
8.c | 5 | 12 | 2 | 19 |
Össz.isk. | 19 | 31 | 13 | 63 |
%-ban isk. | 30% | 49% | 21% | 100% |
2013/2014 tanév
Jelentkezés – felvétel szerint
Osztály | I. hely/fő | II.hely/fő | III. hely/fő | Össz.tan. |
8.a | 19 | 3 | 1 | 23 |
8.b | 19 | 5 | 24 | |
8.c | 21 | 1 | 22 | |
Össz.isk. | 59 | 9 | 1 | 69 |
%-ban isk. | 86% | 13% | 1% | 100% |
Iskolatípus szerint
Osztály | Gimn. | Szakk. | Szakisk. | Össz.tan. |
8.a | 11 | 7 | 5 | 23 |
8.b | 7 | 14 | 3 | 24 |
8.c | 5 | 11 | 6 | 22 |
Össz.isk. | 23 | 32 | 14 | 69 |
%-ban isk. | 33% | 46% | 20% | 100% |
2014/2015 tanév
Jelentkezés – felvétel szerint
Osztály | I. hely/fő | II.hely/fő | III. hely/fő | IV.hely/fő | V.hely/fő | Össz.tan. |
8.a | 20 | 2 | 1 | 23 | ||
8.b | 19 | 4 | 1 | 24 | ||
8.c | 23 | 1 | 24 | |||
Össz.isk. | 62 | 7 | 1 | 1 | 0 | 71 |
%-ban isk. | 87,3% | 9,9% | 1,4% | 1,4% | 0% | 100% |
Iskolatípus szerint
Osztály | Gimn. | Szakk. | Szakisk. | Össz.tan. |
8.a | 9 | 7 | 7 | 23 |
8.b | 16 | 8 | 24 | |
8.c | 6 | 9 | 9 | 24 |
Össz.isk. | 31 | 24 | 16 | 71 |
%-ban isk. | 44% | 34% | 23% | 100% |
2015/2016 tanév
Jelentkezés – felvétel szerint
Osztály | I. hely/fő | II.hely/fő | III. hely/fő | IV.hely/fő | V.hely/fő | Össz.tan. |
8.a | 21 | 2 | 1 | 24 | ||
8.b | 16 | 5 | 3 | 1 | 25 | |
8.c | 20 | 3 | 1 | 24 | ||
Össz.isk. | 57 | 10 | 4 | 2 | 0 | 73 |
%-ban isk. | 78,1% | 13,7% | 5,5% | 2,7% | 0% | 100% |
Iskolatípus szerint
Osztály | Gimn. | Szakgimn.. | Szakk. | Össz.tan. |
8.a | 5 | 15 | 4 | 24 |
8.b | 13 | 12 | 25 | |
8.c | 9 | 13 | 2 | 24 |
Össz.isk. | 27 | 40 | 6 | 73 |
%-ban isk. | 37% | 55% | 8% | 100% |
2016/2017 tanév
Jelentkezés – felvételi szerint
Osztály | I. hely/fő | II.hely/fő | III. hely/fő | IV.hely/fő | V.hely/fő | Össz.tan. |
8.a | 14 | 4 | 2 | 1 | 21 | |
8.b | 15 | 2 | 3 | 20 | ||
8.c | 15 | 3 | 1 | 19 | ||
Össz.isk. | 44 | 9 | 6 | 1 | 0 | 60 |
%-ban isk. | 73,3% | 15,0% | 10,0% | 1,7% | 0% | 100% |
Iskolatípus szerint
Osztály | Gimn. | Szakgimn.. | Szakk. | Össz.tan. |
8.a | 6 | 9 | 6 | 21 |
8.b | 9 | 6 | 5 | 20 |
8.c | 11 | 3 | 5 | 19 |
Össz.isk. | 26 | 18 | 16 | 60 |
%-ban isk. | 43% | 30% | 27% | 100% |
2017/2018 tanév
Jelentkezés – felvétel szerint
Osztály | I. hely/fő | II.hely/fő | III. hely/fő | IV.hely/fő | V.hely/fő | Össz.tan. |
8.a | 18 | 2 | 2 | 22 | ||
8.b | 20 | 2 | 2 | 20 | ||
6.o | 2 | 0 | 0 | 2 | ||
Össz.isk. | 40 | 4 | 4 | 0 | 0 | 44 |
%-ban isk. | 90,9% | 9,1% | 9,1% | 0,0% | 0% | 109% |
Iskolatípus szerint
Osztály | Gimn. | Szakgimn.. | Szakk. | Össz.tan. |
8.a | 13 | 4 | 5 | 22 |
8.b | 11 | 6 | 5 | 22 |
6. o | 2 | 0 | 0 | 2 |
Össz.isk. | 26 | 10 | 10 | 46 |
%-ban isk. | 57% | 22% | 22% | 100% |
2018/2019 tanév
Jelentkezés – felvétel szerint
Osztály | I. hely/fő | II.hely/fő | III. hely/fő | IV.hely/fő | V.hely/fő | Össz.tan. |
8.a | 19 | 1 | 2 | 22 | ||
8.b | 18 | 2 | 1 | 21 | ||
8.c | 18 | 1 | 0 | 19 | ||
Össz.isk. | 55 | 4 | 3 | 0 | 0 | 62 |
%-ban isk. | 88,7% | 6,5% | 4,8% | 0,0% | 0% | 100% |
Iskolatípus szerint
Osztály | Gimn. | Szakgimn.. | Szakk. | Össz.tan. |
8.a | 16 | 4 | 2 | 22 |
8.b | 9 | 8 | 4 | 21 |
8.c | 7 | 4 | 8 | 19 |
Össz.isk. | 32 | 16 | 14 | 62 |
%-ban isk. | 52% | 26% | 23% | 100% |
2019/2020 tanév
Jelentkezés – felvétel szerint
Osztály | I. hely/fő | II.hely/fő | III. hely/fő | IV.hely/fő | V.hely/fő | Össz.tan. |
8.a | 14 | 3 | 0 | 1 | 0 | 18 |
8.b | 15 | 3 | 0 | 0 | 0 | 18 |
8.c | 16 | 3 | 0 | 0 | 0 | 19 |
Össz.isk. | 45 | 9 | 0 | 1 | 0 | 55 |
%-ban isk. | 81,8% | 16,4% | 0,0% | 1,8% | 0% | 100% |
Iskolatípus szerint
Osztály | Gimn. | Szakgimn / technikum | Szakk /szakképző | Össz.tan. |
8.a | 12 | 6 | 0 | 18 |
8.b | 12 | 4 | 2 | 18 |
8.c | 9 | 8 | 2 | 19 |
Össz.isk. | 33 | 18 | 4 | 55 |
%-ban isk. | 60% | 33% | 7% | 100% |
2020/2021 tanév
Jelentkezés – felvétel szerint
Osztály | I. hely/fő | II.hely/fő | III. hely/fő | IV.hely/fő | V.hely/fő | Össz.tan. |
8.a | 18 | 2 | 1 | 0 | 0 | 21 |
8.b | 14 | 4 | 2 | 0 | 0 | 20 |
8.c | 18 | 2 | 0 | 0 | 0 | 20 |
Össz.isk. | 50 | 8 | 3 | 0 | 0 | 61 |
%-ban isk. | 81,96% | 13,11% | 4,91% | 10,00% | 0% | 100% |
Iskolatípus szerint
Osztály | Gimn. | Szakgimn / technikum | Szakk /szakképző | Össz.tan. |
8.a | 12 | 6 | 3 | 21 |
8.b | 9 | 10 | 1 | 20 |
8.c | 9 | 11 | 0 | 19 |
Össz.isk. | 30 | 27 | 4 | 61 |
%-ban isk. | 60% | 33% | 7% | 100% |