A pályázat keretein belül 4 különböző szakkört indítottunk a gyerekeknek.
A szakkörök három szakaszból épültek fel:
1. Az elméleti szakaszban az életkoruknak megfelelő, érdekes, változatos témákkal foglalkoztunk. Megismerték a „brand” /új termék/fogalmát, jellemzőit, szimbólumait.
A pályaválasztási találkozóra a témákban járatos „mestereket” hívtunk. A szintetizáló foglalkozásokon játékos formában adtak számot az elsajátított ismeretekről.
2. A kreatív szakaszt a közös alkotás, tevékenykedés, a mozgás, tánc öröme töltötte ki.
3. A marketing szakaszban történt az új „brand” /termék/ megtervezése, elkészítése, létrehozása. A szakköröket kiállítások megrendezésével, táncbemutatóval zártuk.
A közös foglalkozások megannyi öröm, élmény forrásai voltak, és új ismeretek, lehetőségek tárházát nyitották meg a gyerekek előtt.
A szakkörökön készült képek és videó megtekinthetők a lenti linkre kattintva.